دیزنی بازیگران اصلی فیلم Aladdin را مشخص کرد

16 July 2017 - 16:00

استودیوی «دیزنی» در تازه‌ترین اقدامات خود تیم بازیگری فیلم زنده Aladdin «علاءالدین» را که توسط گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردانی خواهد شد، مشخص و اعلام کرد. منا مسعود (Mena Massoud)، نائومی اسکات (Naomi Scott) و ویل اسمیت (Will Smith) در نقش‌های اصلی این فیلم ظاهر خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوی «والت دیزنی پیکچرز» در چند سال اخیر با ساخت نسخه زنده انیمیشن‌های کلاسیک خود توانسته است به موفقیت قابل توجهی دست یابد. از جمله فیلمهای اخیر این استودیو می‌توان به عناوینی همچون The Jungle Book «کتاب جنگل»، Cinderella «سیندرلا» و Beauty and the Beast «دیو و دلبر» اشاره کرد. به همین منظور، «دیزنی» تصمیم دارد تا انیمیشن‌های کلاسیک بیشتری را به صورت زنده به روی پرده ببرد. در همین راستا، گای ریچی که چندی پیش فیلم King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» را بر روی پرده‌های سینما داشت، قرار است تا نسخه بازسازی شده انیمیشن «علاءالدین» را به صورت زنده مقابل دوربین ببرد. به تازگی استودیوی «دیزنی» بازیگرهای اصلی این فیلم را مشخص و اعلام کرده است.

شان بیلی (Sean Bailey) از «دیزنی» رسماً اعلام کرد که این استودیو با منا مسعود برای بازی در نقش علاءالدین، نائومی اسکات در نقش جاسمین (Jasmine) و ویل اسمیت در نقش گنی (Genie) به توافق رسیده است. در گذشته از افرادی از جمله اشرف کوتت (Achraf Koutet) و جورج کوستوروس (George Kosturos) برای بازی در نقش علاءالدین نام برده می‌شد.

با این وجود، همچنان بازیگر نقش شرور اصلی این فیلم یعنی جعفر (Jafar) مشخص نشده است. بر اساس شایعات منتشر شده، گای ریچی با تام هاردی (Tom Hardy) برای بر عهده گرفتن این نقش در حال مذاکره است. از سوی دیگر هنوز بازیگرهای دیگر نقش‌های این پروژه از جمله سلطان، پدر جاسمین و دیگر نقش‌های کمکی آن مشخص نشده که امید است تا روزهای آینده این مهم مشخص گردد.

انتظار می‌رود که تولید فیلم «علاءالدین» از تابستان سال جاری آغاز گردد اما از آنجایی که هنوز بخش عمده‌ای از بازیگرهای فیلم گای ریچی مشخص نشده است، می‌توان اینطور پنداشت که مراحل ساخت و توسعه این فیلم به اواخر سال جاری یا سال آینده میلادی موکول شده باشد. همچنین هنوز تاریخ اکران مشخصی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.