اولین کلیپ پشت صحنه Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

16 July 2017 - 18:21

در پنلی که امروز در نمایشگاه D23 برای فیلم‌های لایو اکشن برگزار شد لوکاس فیلم کلیپی از پشت صحنه Star Wars: The Last Jedi منتشر کرد. با این که به نظر می‌رسد استودیوی لوکاس فیلم هنوز چالش‌های زیادی با فیلم هان سولو داشته باشد اما خوشبختانه فیلم  Star Wars: The Last Jedi  بدون هیچ مشکلی به تاریخ اکران خود نزدیک می‌شود. طرفداران جنگ ستارگان بی‌صبرانه منتظرند تا ببیند رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان جوان و با استعداد فیلم Looper (لوپر) با اپیزود هشتم این مجموعه چه خواهد کرد چون بر اساس گفته‌های او این فیلم جان تازه‌ای را در بدن سری فیلم‌های جنگ ستارگان خواهد دمید و با فیلم‌های قبلی تفاوت زیادی خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

با توجه به این که استودیوی لوکاس فیلم در کامیک کان حضور نخواهد یافت D23 امسال آخرین فرصت را برای تبلیغات اپیزود هشتم جنگ ستارگان در یک رویداد بزرگ خواهد بود. با این که در این رویداد ما شاهد دومین تریلر این فیلم نبودیم اما طرفداران این سری توانستند مانند دو سال گذشته کیلیپی از پشت صحنه اپیزود هشتم جنگ ستارگان ببینند و با چند شخصیت جدید نیز آشنا شوند.

تمرکز اصلی این کلیپ بر روی دیدگاه رایان جانسون به داستان فیلم و همچنین کار‌های متفاوتی که او در این فیلم انجام داده است دیزی ریدلی (Daisy Ridley) بازیگر نقش ری (Ray) روایت این فیلم را غیرقابل پیش‌بینی از بهترین جهات توصیف کرده است نکته دیگر این این کلیب حضور شخصیت جدید رز (Rose) با بازی کلی‌مری‌ترن (Kelly Marie Tran) بود که جانسون او را یک شخصیت پیچیده توصیف کرده است از همان اولی که ساخت این فیلم آغاز شد صحبت در مورد این بود که این فیلم با فیلم‌های دیگر این سری بسیار متفاوت خواهد بود، و بر اساس این کلیپ به نظر می‌رسد که این صحبت‌‌‌‌‌‌‌ها درست از آب در آمده باشد.

ما در این کلیپ شاهد تعداد زیادی از موجودات دنیای جنگ ستارگان نیز بودیم. مهم‌ترین نکته در مورد این موجودات این است که همه‌ آن‌ها به صورت مکانیکی هستند با توجه به این نکته به نظر میرسد که اپیزود هشتم جنگ ستارگان حتی کمتر از اپیزود قبلی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده کند.

با توجه به این کلیپ به نظر می‌رسد که اپیزود هشتم جنگ ستارگان یکی از بهترین فیلم‌های این فرنچایز باشد حتی اگر تعداد زیادی ار طرفداران نگران فیلم هان سولو هستند اما همه ما می‎‌توانیم مطمئن باشیم که اپیزود هشتم جنگ ستارگان در دستان توانمند رایان جانسون تبدیل به یک فیلم منحصر به فرد خواهد شد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.