دیزنی فیلمی مشابه با دو سری Cars و Planes اما در فضا، خواهد ساخت

16 July 2017 - 23:59

اگرچه بنا بر عقیده خیلی‌ها کار استودیوی «پیکسار» با سری Cars «ماشین‌ها» با اکران سومین قسمت آن به پایان خواهد رسید، اما اینطور که پیداست این استودیوی خلاق به چیزهای جدیدی می‌اندیشد. اخیراً استودیوی «دیزنی» در جریان کنوانسیون D23 که در آناهیم ایالت کالیفرنیا در جریان است، رسماً اعلام کرد که تصمیم دارد تا سری جدیدی مشابه با مجموعه‌های «ماشین‌ها» و Planes «هواپیماها» بسازد که در فضا جریان خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

مجموعه سینمائی «ماشین‌ها» یکی از محبوبترین سری‌های استودیوی «پیکسار» و به تبع، شرکت «دیزنی» است که علی‌رغم فراموشی از سوی دنبال‌کنندگانش، سود خوبی را روانه جیب سازندگان خود کرده‌اند. اسباب‌بازی‌های ساخته شده با محوریت این سری و همچنین نقش پررنگ عناصر آن در پارک‌های دیزنی‌لند، این مجموعه را به یکی از سودآورترین انیمیشن‌های شرکت «دیزنی» تبدیل کرده است.

استودیوی «پیکسار» در جریان رویداد D23 از پروژه جدید خود که مشابه دو مجموعه مورد بحث است رونمایی کرد که حوادث آن در فضا جریان خواهد داشت. جان لستر (John Lasseter) کارگردان مطرح «پیکسار» با حضور در استیج این استودیو، با نمایش ویدئویی از پروژه جدید این شرکت رونمایی کرد. در ویدئو اشاره شده یک هواپیمای قدیمی به همراه دو جت در فضا به نمایش در آمدند. پس از آن نیز مشخص شد که این پروژه هنوز نام رسمی و مشخصی ندارد اما قرار است که در تاریخ جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ (۱۲ آوریل ۲۰۱۹) به روی پرده‌های سینماها برود. بنا بر گفته‌های دیزنی این پروژه بینندگان را به آینده هوانوردی می‌برد و فیلمبازان را به کشف چیزهای جدید در فضا و فراتر از آن سوق می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که چه شخصیت‌هایی از دو سری محبوب «ماشین‌ها» و «هواپیماها» در این پروژه فضایی حاضر خواهند بود. اما مشخص است که «پیکسار» و «دیزنی» دست به ساخت پروژه‌ای بلندپروازانه زده‌اند.

استودیوی انیمیشن‌سازی «پیکسار» با خلق انیمیشن‌های موفق Cars 3 «ماشین‌ها ۳» و The Good Dinosaur «دایناسور خوب» توانستند تا این دسته از فیلم‌ها را به جلو سوق دهند و با خلق تصاویری بسیار باکیفیت و نزدیک به واقعیت، مرزهای جدیدی برای انیمیشن‌های سینمائی خلق کنند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، انیمشین جدید و بدون نام «پیکسار» و «دیزنی» در تاریخ جمعه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۲ آوریل ۲۰۱۹) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.