کری فیشر و مارک همیل در نمایشگاه D23، اسطوره‌های دیزنی نام‌ گرفتند

17 July 2017 - 21:00

کری فیشر (Carrie Fisher) و مارک همیل (Mark Hamill) در مراسم ویژه‌ی نمایشگاه D23، افتخار داشتند به‌عنوان اسطوره‌های دیزنی نام گذاری شوند. به دنبال مرگ ناگهانی فیشر در سن ۶۰ سالگی و در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶، سال احساس برانگیزی برای هواداران Star Wars بوده است. خوش‌بختانه او کار فیلم‌برداری‌اش را برای فیلم آینده‌ی Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدی) در نقش شاهزاده لیا، قبل از مرگش به پایان رسانده است. در چند ماه گذشته لوکاس فیلم (Lucas Film) و دیزنی (Disney) عکس‌ها و فیلم‌های آخرین کارهایش را پخش می‌کنند. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

جشن فیشر در روز جمعه در نمایشگاه D23 در آناهیم کالیفرنیا دنبال شد، جایی که این بازیگر، پس از مرگ، اسطوره‌ی دیزنی گشت. همچنین همیل (Hamill) نیز صاحب این نام شد. مراسم پر افتخار تکریم فیشر در نمایشگاه D23، شامل یک فیلم از او و موفقیت‌های وی به‌عنوان فیلم‌نامه نویس، و زندگی‌اش با مادر بازیگرش، دبی رینولدز (Debbie Reynolds) بود.

در مراسم تجلیل، مدیر عامل شرکت دیزنی، رابرت ایگر (Robert Iger) ادای احترام کرد و گفت: “همانطور که از ابتدا مشاهده کردید، کری یک بخش منحصر به فرد از مجموعه‌ی Star Wars (جنگ ستارگان) بوده‌است، و او همیشه جایگاه مخصوصی در قلب‌های ما و قلب‌های هواداران در سرتاسر دنیا خواهد داشت. همه‌ی ما دلتنگ استعداد‌ها، هوش و محبت او می‌شویم.” ایگر همچنین درباره‌ی آخرین نقش او در The Last Jedi گفت: “مثل همیشه او قدرت مندانه در نقش ظاهر شد و این واقعا یک عملکرد افسانه‌ای است.”

ایگر خاطر نسان کرد که دختر فیشر، بیلی لورد (Billie Lourd)، نتوانست در مراسم افتخاری مادرش حضور پیدا کند. اما او نامه‌ای نوشته بود که ایگر آن‌را خواند. بیلی لورد اذعان کرد که از بچگی دوست داشته است دیزنی لند را همراه با مادرش ببیند. فیشر هم این را دوست داشت. در ادامه‌ی خواندن نامه‌ی لورد، ایگر گفت: “بخشی از خانواده‌ی دیزنی شدن، قطعا یک لحظه‌ی هیجان انگیز برای او بوده است. او همیشه می‌خواست که یک شاهزاده در دیزنی باشد، بنابراین تبدیل شدن به شاهزاده دیزنی و اسطوره‌ی دیزنی رویای نهایی او بوده است.”

در طی مراسم، همیل از همه‌ی دست‌اندر‌کاران Star Wars از جمله سازنده‌ی آن تا همه‌ی عوامل پشت صحنه و همچنین هواداران تشکر کرد. بر اساس US News او همچنین به فیشر ادای احترام کرد و گفت: “من فرصت را مغتنم شمرده و دوست دارم قدردانی‌های عمیق خودم را از فرانسیس فیشر (Frances Fisher) انجام دهم. ما مثل خواهر و برادر بودیم. ما خوب و بد های زیادی داشتیم و بسیار باهم دعوا می‌کردیم و با یکدیگر حرف نمی‌زنیم.”

در حالی که غایب بودن فیشر، شیرینی این اتفاقات را تلخ کرد، اما دیدن قدردانی دیزنی، از ستارگان Star Wars، پس از گذشتن حدود ۴۰ سال از پخش اولین فیلم Star Wars، و قبل از اکران آخرین کار مشترک آن‌ها در کنار هم یعنی Star Wars: The Last Jedi ،بسیار جالب توجه است. این فیلم که چند ماه دیگر اکران می‌شود، یک خداحافظی احساس‌برانگیز برای هواداران فیشر خواهد بود. کسی که نه تنها یک اسطوره برای دیزنی بود، بلکه یک اسطوره‌ی هالیوودی بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.