این ویدیو نشان می دهد که «بتمن علیه سوپرمن» و «مرد آهنی ۲» بسیار شبیه به هم هستند

18 August 2016 - 11:00

بر کسی پوشیده نیست که دی‌‌سی تا حدی از دنیای سینمای مارول عقب‌تر است. دی‌سی به صورت ماهرانه‌ای در ۳ فیلم قبلی خود از مارول الگوبرداری کرده‌است اما ویدیویی که برایتان آماده کرده‌ایم نشان می‌دهد که شباهت‌های دو فیلم Batman v Superman «بتمن بر علیه سوپرمن» و Iron man 2 «مرد آهنی ۲» چقدر بیشتر از آن است که فکر می‌کردید.

سخت است که شباهت هایی که ویدیوی بالا مطرح کرده‌ است را رد کنیم. ما هم وقتی اولین بار (و حتی دفعات بعدی) به تماشای این فیلم‌ها نشستیم، به چنین شباهت‌هایی پی نبردیم. Iron man 2 و Batman v Superman هردو فیلم درام‌گونه‌ای هستند که در آن حکومت آمریکا به این قهرمانان اعتماد ندارد. شاید بیشترین شباهتی که در این ویدیو مطرح شده این است که در هردو فیلم ۲ قهرمان داستان سعی بر این دارند که آدم بد داستان خود را از مناطق پرجمعیت به طرف مناطق کم‌جمعیت ببرند تا از صدمات جانبی جلوگیری کنند. البته روشی که هرکدام از این فیلم‌ها این کار را انجام می‌دهند متفاوت است اما به طور کلی شبیه هم هستند.

موضوعات مطرح شده تقریبا غیرقابل‌انکار هستند. در آخر چه به صورت عمدی و چه به صورت اتفاقی، به نظر می‌رسد Batman v Superman بیش از اندازه از Iron man 2 الگو گرفته‌است. البته این چیز بدی نیست از آن جهت که مارول یک الگوی محکمی برای فیلم‌هایش برای باکس آفیس دارد. تا وقتی که این ابرقهرمان‌های سینمایی در حال گسترش هستند به نظر می‌رسد ما شاهد شباهت‌های بیشتر و بیشتری در آینده نزدیک باشیم.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.