Star Wars 8: بنیسیو دل تورو، ازرا بریجر نیست!

18 July 2017 - 17:25

بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)، بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدی»، بنا بر گفته‌ی کارگردان، در انیمیشن Star Wars Rebels بازی نمی‌کند. از آنجا که دل تورو به بازیگران نسخه‌ی بعدی Skywalker Saga پیوست، هواداران مشتاق بودند تا متوجه شوند هویت او چیست. گمانه‌ زنی‌ها در مورد این‌که او ممکن است نقش یک فت (Fett)، یک لرد سیث (Sith Lord) یا یکی از شوالیه‌های رن (Ren) را بازی کند، بالا گرفت. با این حال یکی از گزینه‌های بیشتر تکرار شده این است که او همان ازرا بریجر (Ezra Bridger) از مجموعه‌ انیمیشن Star Wars Rebels است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ازرا یک شخصیت شگفت انگیز در Rebels است و از بچگی در آن رشد کرده است. اکنون کارگردان The Last Jedi ریان جانسون (Rian Johnson) صریحا اظهار داشته است که دل تورو همان ازرا نیست. GMA از جانسون در مورد شخصیت مرموز دل تورو در فیلم The Last Jedi (آخرین جدی) در نمایشگاه D23 پرسیده است. هواداران با توجه به سوالی که از جانسون در مورد هویت شخصیت پرسیده شد، نگاه بهتری از DJ با توجه به ویژگی‌هایی که از پشت صحنه نشان داده شد پیدا کردند.

آیا بنیسیو دل تورو نقش ازرا را در Star Wars Rebels بازی می‌کند؟ ریان جانسون: خیر، اما DJ نشانه‌ی چیزی است!

در حالی که بازی دل تورو در نقش ازرا همواره کمی مبهم بود، خوب است که بدانیم این به هیچ وجه یکی از گزینه‌های هویت او نیست. هنگامی که The Last Jedi در حال اکران شدن است، Rebels در حال وارد شدن به آخرین فصل خودش است. این‌که دل تورو ازرا نیست، دیدگاه هواداران را از او در آخرین قسمت‌های این سریال تغییر می‌دهد. اگر ازرا قصد پیوستن به مراتب بالا در شخصیت‌های لایو-اکشن داشته باشد، بنظر دل تورو در آن هیچ تاثیری نخواهد داشت.

ازرا اکنون پاسخ سوال ما نیست؛ اما جانسون گفت DJ برای چیزی خاص ایستاده است (غیر از Disk Jockey). اگر بدانیم دقیقا منظور او چیست می‌تواند نقطه‌ی عطفی درپیش بینی‌های طرفداران از هویت صحیح او باشد. در هر صورت دل تورو هر کس که باشد و هر چیزی که DJ نشانه‌ی آن است، قبل از اکران شدن فیلم مشخص نخواهد شد و هواداران باید تا ماه دسامبر صبر کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.