جدیدترین پوسترهای فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

18 July 2017 - 22:43

استودیوی «دیزنی» در جریان رویداد D23 جدیدترین پوسترهای فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» را که به نمایش شخصیت‌های این فیلم می‌پردازد، منتشر کرد. استودیوهای «لوکاس‌فیلم» و «دیزنی» حضوری پررنگ در این دوره از نمایشگاه D23 داشتند و ضمن به اشتراک‌گذاری ویدئوهایی از پشت‌صحنه فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به کارگردانی و نویسندگی ریان جانسون (Rian Johnson) اقدام به انتشار تصاویر و پوسترهایی از این فیلم نیز کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که اشاره شد، اشتراک جزئیات بیشتر از فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» تنها اقدام تبلیغاتی استودیوی «لوکاس‌فیلم» در طی رویداد D23 نبود و آن‌ها پوسترهایی از شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله فین (Finn)، ری (Rey) و ژنرال بیا اورگانا (General Leia Organa) را نیز منتشر کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حساب کاربری منتسب به سری «جنگ ستارگان» در شبکه اجتماعی توییتر و همچنین بازیگران این فیلم یعنی جان بویگا (John Boyega) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) هر کدام به طور جداگانه اقدام به اشتراک این پوسترهای تبلیغاتی کرده‌اند.

همانطور که از تصاویر گویاست، هر کدام از این پوسترها از یک الگوی خاص پیروی می‌کنند و تنها نیمی از صورت شخصیت‌های این فیلم به همراه پوشش قرمز رنگشان را به تصویر می‌کشد. مانور بر روی رنگ قرمز احتمالاً در راستای تاریک بودن این قسمت از سری است که گفته می‌شود داستان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» بسیار تاریک‌تر از فیلم قبلی این مجموعه یعنی Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» است. پیش از این اسکار آیزاک (Oscar Isaac) بازیگر این فیلم ابراز داشته بود که در «جنگ ستارگان: آخری جدای» هر یک از شخصیت‌ها به چالش کشیده می‌شوند و باید در مقابل نیروهای شیطانی درونی خود قرار بگیرند و با آن مقابله کنند. در پوستر مربوط به لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) با نقش‌آفرینی مارک همیل (Mark Hamill)، وی یک شمشیر در دست دارد که احتمالاً اشاره به بازگشت وی به میادین نبرد دارد.

بی‌شک پوسترهای جدید این فیلم برای طرفداران این سری خوشایند است. پیشتر گفته شده بود که بزودی تریلری از این فیلم منتشر خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود برای این مهم باید زمان بیشتری را به انتظار بشینیم. اکران فیلم «جنگ ستارگان: آخری جدای» به طور گسترده از تاریخ جمعه ۲۴ آذر ماه (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد رفت. پوسترهای مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.