مذاکرات تایریس گیبسون جهت حضور در فیلم Green Lantern Corps تائید شد

18 July 2017 - 23:11

تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) ستاره سری سینمائی Fast and Furious «سریع و خشمگین» اعلام کرد که وی ملاقات‌های متعددی با استودیوی «برادران وارنر» در رابطه با فیلم Green Lantern Corps «سپاه فانوس سبز» داشته است. گیبسون ابتدا در درام جنایی Baby Boy «پسر عزیز» ساخته جان سینگلتون (John Singleton) محصول سال ۲۰۰۱ میلادی حضور یافت و پس از بازی در مجموعه فیلمهای سینمائی «سریع و خشمگین» و Transformers «تبدیل‌شوندگان» جای پای خود را در هالیوود مستحکم کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه آخرین حضور گیبسون در سری «تبدیل‌شوندگان»، قسمت Dark of the Moon «تاریکی ماه» محصول سال ۲۰۱۱ میلادی بود اما وی همچنان به مجموعه موفق «سریع و خشمگین» متعهد است و در آن بازی می‌کند. شهرت او باعث شد تا خیلی زود مورد توجه علاقه‌مندان فیلم‌های ابرقهرمانی قرار بگیرد و این دسته، وی را مناسب بازی در نقش جان استورات (John Stewart) در فیلم در دست ساخت «سپاه فانوس سبز» بدانند. فرآیند توسعه این پروژه از اوایل سال جاری میلادی با استخدام دیوید اس. گویر (David S. Goyer) و جاستین رودز (Justin Rhodes) بار دیگر به جریان افتاد.

در حال حاضر و تنها چند ماه پس از اینکه گیبسون در حساب کاربری خود در اینستاگرام از علاقه طرفدارانش مبنی بر بازی در فیلم «سپاه فانوس سبز» پرده برداشت، با مصاحبه با وب‌سایت «سای‌فای وایر» تائید کرد که وی ملاقات‌های متعددی با استودیوی «برادران وارنر» جهت حضور در این فیلم داشته است. وی تصریح کرد:

من دوست دارم تا این کار را انجام دهم. می‌دانید، من ملاقات‌های متعددی با «برادران وارنر» در خصوص این [فیلم] داشته‌ام. من فکر می‌کنم که آن‌ها هنوز در تلاشند تا حرکت بعدی خود را مشخص کنند. من دوست دارم که [این مهم را] به صورت رسمی تائید کنم اما نمی‌توانم. و اگر آن‌ها در مسیر متفاوتی قرار گیرند، فکر می‌کنم که آن‌ها می‌دانند این حرکت برای فیلم بهتر است. اما طرفداران این کمپین را آغاز کرده‌اند و همه استفاده‌های ابزاری من از شبکه‌های اجتماعی در این راستا است که آن‌ها بدانند من علاقه‌مند به [بازی در این فیلم] هستم.

اگرچه گیبسون مذاکرات متعددی با سران استودیوی «برادران وارنر» داشته و این نکته خوبی برای وی تلقی می‌گردد، اما یکی از بزرگترین موانع بر سر راه وی برای بازی در این فیلم سن اوست. پیشتر وب‌سایت «کامیک بوک مووی» گزارش داده بود که «برادران وارنر» به دنبال فردی برای بازی در نقش جان استوارت هستند که سنی بین ۲۱ تا ۳۰ سال داشته باشد. این در حالی است که گیبسون در حال حاضر حدود ۳۸ سال سن دارد. از سوی دیگر وی در این چند سال فیزیک خود را کاملاً مناسب نگه داشته است.

از طرف دیگر هنوز وضعیت بازیگر نقش هال جوردن (Hal Jordan) در این فیلم نامشخص است. علاقه‌مندان این سری کامیک‌بوکی خواهان نقش‌آفرینی آرمی همر (Armie Hammer) در این نقش هستند و از وی به عنوان نزدیک‌ترین فرد به این نقش یاد می‌شود. همر پیشتر اعلام کرده بود که هنوز از سوی استودیوی «برادران وارنر» جهت بازی در نقش جوردن با وی تماسی گرفته نشده است.

فیلم «سپاه فانوس سبز» قرار است که از تاریخ جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ (۲۴ جولای ۲۰۲۰) به روی پرده‌های سینما برود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.