سیلوستر استالونه در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی Creed 2 است

19 July 2017 - 11:40

بنا به گزارش‌ها، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی ادامه‌ی مجموعه فیلم‌های راکی با نام Creed (کرید) است، که سال ۲۰۱۸ شروع به ساخت آن می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سری فیلم‌های راکی، هفت عنوان فیلم پیرامون زندگی و مسابقات بوکسوری به نام راکی بالبوآ (Rockey Balboa) از دوران گم‌نامی و بی‌پولی به اوج شهرت و ثروت را روایت می‌کند. در فیلم سال ۲۰۱۵ از رایان کوگلر (Ryan Coogler) به نام Creed (کرید)، استالونه در یک نقش مکمل در کنار مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) نقش خود را که یک بوکسور سالخورده بود به خوبی بازی کرد. با توجه به این‌که Creed 2 در راه است، به نظر می‌رسد استالونه نقش مهمی در ادامه‌ی ساخت مجموعه‌اش خواهد داشت.

 استالونه قبلا اشاره کرد که Creed احتمالا پایان خط برای شخصیت راکی بالبوآ است، اما دخالت او در مجموعه تایید شده است. Deadline گزارش می‌دهد که استالونه در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی Creed 2 برای MGM است که خبر از  فیلم‌برداری در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ می‌دهد. استالونه همچنین قبلا اعلام کرده است که داستان Creed 2 با فیلم Rocky IV (راکی ۴) ارتباط دارد.

استالونه به جز بازیگری در هر فیلم، فیلم‌نامه‌ی شش فیلم اول را نیز نوشته است که فیلم اصلی، نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه در سال ۱۹۷۶ شد. تنها فیلمی که استالونه در نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن نقشی نداشت، Creed بود که توسط کوگلر (Coogler) و آرون کوینگتون (Aaron Covington) نوشته شد. او همچنین کارگردان فیلم دوم، سوم، چهارم و ششم بود و همچنین در فیلم اصلی دستیار کارگردان جان آویلدسن (John Avildsen) بود. کارگردانی فیلم هفتم یا Creed را کوگلر انجام داد. به نظر می‌رسد کوگلر برای بازگشتن به کارگردانی در مارول برای Black Panther (پلنگ سیاه) سرش شلوغ است؛ با این وجود احتمالا خود استالونه کارگردانی Creed 2 را بر عهده گیرد.

ارتباط داستان با فیلم چهارم می‌تواند یک داستان پر انرژی را بسازد. با در نظر گرفتن پیشرفت آدونیس (Adonis) و پتانسیل او برای یک بوکس تمام وقت، و فکر درباره‌ی این‌که بهترین راه انتقام برای او چه می‌تواند باشد و توجه به این‌که احساسات در داخل و خارج رینگ بالا می‌رود، فیلم هیجان انگیزی را خواهیم دید. اگر استالونه بتواند این انرژی را در Creed 2 جاری کند، این فیلم یکی دیگر از موفقیت‌های بزرگ او در مجموعه‌ داستان‌های راکی خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.