تریلر جدید LeatherFace منتشر شد: قتل عام شروع می شود

22 July 2017 - 22:59
قاتل مشهوری که پوست انسان می‌پوشد از دل The Texas Chain Saw Massacre برخواسته و داستان اصلی خود را در تریلر نوار قرمز Leatherface شروع کرده و امسال پاییز توسط شرکت های فیلم سازی Lionsgate and Millenium Films پخش خواهد شد. آخرین تلاش‌ها برای احیای فرنچایز فوق العاده  Texas Chainsaw Massacre، فیلم Leatherface است که سرانجام بعد از گذشت دو سال انتظار طولانی اکران خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.
حوادث این فیلم که در فیلم اصلی The Texas Chain Saw Massacre سال ۱۹۷۴ ساخته‌ی توب هوپر (Tobe Hooper) رخ می‌دهد، داستان شخصیت مشهوری است که از نوجوانی از تیمارستان فرار کرده و با پرستار و سه کارمندی که گروگان گرفته سفر خود را در جاده‌ها آغاز می‌کند. این گروه تحت تعقیب قانون مردی قرار می‌گیرد که خودش هم از سلامت روانی چندانی برخوردار نیست.

تریلر نوار قرمز جدید Leatherface اولین گوشه‌های واقعی فیلم را بعد از انتشار چند عکس از این فیلم در ماه ژوئن به ما نشان می‌دهد. این فیلم سال ۱۹۵۰ را نشان می‌دهد و آهنگ آن کاملاً شناخته شده است. این تقابل آهنگ دهه پنجاه و صور خیال ترسناک بسیار سنگین بوده اما به خوبی انجام شده است. تریلر فیلم هیچ گونه اسپویلی را نشان نمی‌دهد و بیشتر جو سنگین فیلم و اتفاقات عجیب و غریبی که رخ داده‌اند را نشان می‌دهد. لیلی تیلور   (Lily Taylor)  مادر خانواده سوایر است و در یک لحظه می‌بینیم که یک اره برقی به‌عنوان کادوی تولد به Leatherface می‌دهد. همچنین نگاه کوتاهی بر Leatherface خواهیم داشت که ماسک ساخته شده از پوست انسانش را می‌دوزد و برای اولین بار به صورت می زند.

به نظر می‌رسد این تریلر نشان می‌دهد که Leatherface تُن بسیار شدیدی دارد. نسخه اصلی این فیلم بیشتر تاثیرش را از تکنیک توب هوپر گرفته بود و با دوربین ۱۶ میلی متری کارگردانی شده بود و دنباله‌ها و ریبوت های آن هیچ وقت این میزان از وحشت و ترس را نشان نداده‌اند.
لحن عاقلانه فیلم‌های Chainsaw Massacre همه جای فیلم به چشم می‌خورد و بعضی از این فیلم‌ها مانند سری دوم این فیلم که هوپر آن را کارگردانی کرده، کمدی تاریکی را نشان می‌دهد و سایر آن‌ها مانند فیلم سه بعدی سال ۲۰۱۳،Texas Chainsaw سعی کرد Leatherface و خانواده‌اش را به‌عنوان قربانی نشان دهد. شواهد حاکی از این هستند که Leatherface تولید جذابی است که فراتر از آنچه است که توب هوپر قادر بود با ثبات تکنیکی در سال ۱۹۷۴ به آن دست یابد.
منبع: screenrant
برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.