تایید شخصیت های منفی دنیای مارول در فیلم Silver and Black

19 July 2017 - 20:34
لیست بلند بالایی از شخصیت‌های منفی مارول برای فیلم بعدی سونی Silver & Black (نقره‌ای و سیاه) تأیید شده‌اند که به وجود احتمال ارتباط آن با دنیای مارول اشاره دارد. با اکران فیلم Spider-Man: Homecoming، شخصیت‌های منفی دیگری به دنیای سینمایی مارول معرفی شدند و در طی چند سال شخصیت‌های بیشتری به لطف فیلم‌های جانبی (Spin-off) سونی به تماشاگران معرفی خواهند شد. آیا دو دنیا با هم cross over خواهند داشت یا خیر سوالی بدون جواب است اگرچه تولید کننده فیلم امی پاسکال (Amy Pascal) اشاره کرده که دنیاها جدا ولی شبیه به هم خواهند بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

بدون توجه به فیلم Venom، فیلم جدید سونی Silver & Black از اولین فیلم‌های جانبی این استدیو خواهد بود. انتظار می‌رود که کارگردان و باقی عوامل کار در پاییز آتی هم زمان با شروع فیلم به کار ملحق شده و دیگر کارهای جزئی نیز در این ماه صورت گیرند. ایده‌هایی به ذهنمان رسیده که چه کسانی می‌بایست شخصیت‌های گربه سیاه (Black Cat) و شن نقره‌ای (Silver Sable) در این فیلم باشند اما هر کس می‌تواند حدسی در این مورد داشته باشد. همان طور که می‌شود در مورد داستان فیلم حدس زد، ممکن است ایده‌ای بهتری راجع به افشای شخصیت‌های منفی متعدد فیلم داشته باشیم.

سایتHashtag Show گزارش می‌دهد که این فیلم شخصیت‌های منفی‌ای از کمیک‌های مارول را به نمایش خواهد درآورد. رئیس آن‌ها  مندل استروم (Mendel Stromm)،‌ نسل شناس و مخترعی است که در سال ۱۹۶۶ برای اولین بار در کمیک‌های مرد عنکبوتی معرفی شد. به لطف مهارت‌هایش،‌ او سرانجام به یک نیمه انسان نیمه ربات (Cyborg) شرور بد قیافه مبدل می‌شود. همچنین آزمایشات او سبب تغییراتی در مردم Symkarian‌ (سیمکارین) از جمله Silver Sable می‌شود. استروم تنها نیست یا این که افراد زیادی خواهد داشت که لقب ضد قهرمان را با خود به یدک خواهند کشید.

بنابر گزارش منتشر شده،‌ شخصیت‌های Tarantula (رطیل) و Scorpion (عقرب) هر دو دستورات استروم را اجرا می‌کنند. آن‌ها با تشکر از لباس‌های تولید شده‌شان توسط استروم با پوشش خارجی شامل دم برای عقرب به حد زیادی به شخصیت‌هایشان در کتاب‌های کمیک شبیه شده‌اند. چیزی که مبهم است این است که مایکل ماندو (Michael Mando) مجدداً در نقش مک گارگن (Mac Gargan) که در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه شاهد حضورش بودیم،‌ بازی خواهد کرد یا خیر. اگر این گونه باشد، نهایتاً ثابت می‌شود که این دو عنوان فرعی از شرکت سونی و مارول با هم مرتبط‌ هستند. اگر این امر صورت نپذیرد سونی احتمالاً تغییراتی در شخصیت Scorpion ایجاد خواهد کرد.

در کنار این دو شخصیت شرور عنکبوت مانند، گربه سیاه و شن نقره‌ای با رئیس جنایتکاران Tombstone (سنگ قبر) مواجه می‌شوند. ظاهراً او به شخصیتش در مجلات کمیک شباهت دارد که در آن‌ها دندان‌هایی تیز و پوست به شدت مقاومی دارد. شخصیت Chameleon (دمدمی مزاج) نیز به عنوان خبر چین استروم در فیلم ظاهر می‌شود که امیدواریم مهارت‌های تغییر قیافه‌اش را بتوانیم ببینیم.

تمامی گفته‌ها و خبر های منتشر شده همگی از اخبار دو ماه گذشته هستند. در حالی که شخصیت‌های زیادی در حال پدیدار شدن هستند حتی آن‌هایی که اسمشان زیاد در لیست شخصیت‌های منفی است اما هنوز،‌ همان طور که در فیلم بازگشت به خانه مرد عنکبوتی ثابت شد می‌توانیم شخصیت‌های منفی زیادی را در این فیلم در آینده ملاقات کنیم.

خالی از لطف نیست اگر اشاره کنیم که شخصیت‌های Chameleon، Scorpion، Tombstone شخصیت‌های احتمالی خواهند بود که در عناوین بعدی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ظاهر خواهند شد یا شاید دو جهان در فیلم‌های بعدی با هم ارتباط پیدا خواهند کرد. امیدواریم که در آینده بیشتر در مورد این فیلم بشنویم.

 منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.