ریان جانسون The Last Jedi را با دیگر فیلم‌های جنگ ستارگان مقایسه کرد

20 July 2017 - 19:28

ریان جانسون (Rian Johanson) فیلم بعدی خودش یعنی Star Wars: Episode 8 – The Last Jedi (جنگ ستارگان: فصل ۸ – آخرین جدای) را با دیگر فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان) مقایسه کرد. قسمت هشتم فیلم‌های جنگ ستارگان، این مجموعه فیلم را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد. از طرفی اتفاقاتی که کارگردان جی جی آبرامز (J.J.Abrams) در قسمت هفتم فیلم یعنی Star Wars: Episode 7- The Force Awakens (نیرو برمی‌خیزد) ایجاد کرد را، دنبال می‌کند. در حالی که هنوز هم با وقایع بین سه گانه‌ی اصلی و سه گانه‌ی بعد از آن، همراه است. در ادامه‌ی خبر با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه فیلم هفتم، بدون شک، هم به لحاظ تجاری و هم از نظر جلب نظر منتقدان موفق بود، اما شکایت از The Force Awakens این بود که بسیار شبیه به فیلم اصلی جنگ ستارگان از جورج لوکاس (George Lucas) بود که باعث برخی نگرانی‌ها در مورد فیلم آینده‌ی جانسون شده است و ترس از این‌ بابت که این فیلم، شبیه فیلم پنجم از کارگردان اروین کرشنر (Irvin Kershnr) به نام Star Wars: Episode 5- The Empire Strikes Back (امپراطوری ضربه می‌زند) نشود، ایجاد شده است.

تا کنون، The Last Jedi به‌عنوان یک فیلم جنجالی‌تر از قسمت قبلی ظاهر شده است، گرچه جانسون به Fandango گفته است این به اندازه‌ی فیلم آبرامز سرگرم کننده خواهد بود. وی گفت:

باید گفت این یک فصل میانی است و باید جنبه‌ی امپراطوری داشته باشد. اما در عین حال من به جد خواسته‌ام حس سرگرم کننده‌ای که جی جی در Force Awakens بوجود آورد را ایجاد کنم و تا حدودی مثل Return of the Jedi (بازگشت جدای) شود. من ده سالم بود که این فیلم اکران شد و برایم بسیار جالب بود. بنابراین وقتی می‌گویم امپراطوری، نمی‌خواهم به فیلم حس عذاب و نومیدی بدهم، برای من بسیار مهم است که این یک ماجراجویی سرگرم کننده باشد. من نمی‌دانم، این یک مخلوط از چیز‌های مختلف است. امیدوارم  چیز‌های منحصر‌به‌فردی نیز در آن باشد.

به دنبال واکنش‌های فیلم The Force Awakens مبنی بر این‌که بسیار شبیه فیلم چهارم یعنی New Hope (امیدی تازه) بود، این برای جانسون قابل فهم است که فاصله‌ی خودش و فیلمش را از Empire Strikes Back حفظ کند که از آن واکنش‌ها محفوظ بماند.  نکته‌ی جالب حرف‌های او این است که The Last Jedi می‌خواهد همان حسی که Return of the Jedi ایجاد کرد را داشته باشد و از دو قسمت سه‌ گانه‌ی اصلی خصوصا Empire سرگرم کننده‌تر باشد.

البته ما تابحال یک تریلر و تعداد انگشت شماری از فیلم‌های پشت صحنه را دیده‌ایم. بنابراین قطعا مواردی از عاقبت فیلم وجود دارد که مشخص نیست. از آنجا که تریلر جدیدی در نمایشگاه D23 وجود نداشت، امیدواریم Lucasfilm تریلر دوم را برای The Last Jedi در کامیک-کان سن دیگو به نمایش بگذارد که ما بتوانیم جنبه‌های سرگرم کننده‌ی فیلم را ببینیم.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.