Shazam فیلم بعدی DC خواهد بود و ظاهرا در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود

21 July 2017 - 16:05

DC تمرکز خود را بر روی فیلم بعدی‌اش گذاشته است و آن افسانه‌ای از سلیمان حکیم (Solomon)، قدرت هرکول (Hercules)، استقامت اطلس (Atlas)، سلطه‌ی زئوس (Zeus)، شجاعت آشیل (Achilles) و سرعت مرکوری (Mercury) است. بله درست حدس زدید! کار بعدی DC فیلم Shazam (شزم) خواهد بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

متوجه شدیم که کارگردان فیلم Annabele: Creation، آقای دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) برای این فیلم پشت دوربین خواهد رفت و تهیه کننده‌ی فیلم نیز پیتر سافران (Peter Safran) است. تاریخ اکران فیلم پنجم آپریل ۲۰۱۹ پیش بینی شده است. اگرچه باید دید این تاریخ ثابت می‌ماند یا خیر. فیلم باید در آپریل آماده شود، تنها یک ماه قبل از این‌که فیلم Avengers 4 اکران شود.

دواین جانسون (Dwayne Johnson) در این فیلم نقش بلک آدامز (Black Adams) را به عنوان شخصیت بد داستان، بازی نمی‌کند و در حال ایجاد کردن یک فیلم ضد قهرمانانه در یک پروژه‌ی جداگانه است. در نبود بلک آدامز که شناخته شده‌ترین شخصیت برای مقابله با قهرمان داستان بود، شخصیت بد دیگری برای این‌که Shazam با او مقابله کند نمی‌ماند. یک ضد قهرمان جایگزین می‌تواند دکتر سیوانا (Doctor Sivana) باشد که کار خود را از شماره‌ی دوم مجله‌ی کمیک تند و تیز (Whiz Comics) در سال ۱۹۴۰ شروع کرد.

 شخصیت شزم،  توسط طراح سی.سی بک (C.C. Beck) و نویسنده بیل پارکر (Bill Parker) در سال ۱۹۳۹ خلق شده است و برای اولین بار، در شماره‌ی ۲ مجله‌ی کمیک تند و تیز (Whiz Comics) از انتشارات فاست کامیکس (Fawcett Comics) در فوریه ۱۹۴۰ معرفی شد. Shazam جوانی به نام بیلی بتسون (Billy Batson) بود که تبدیل به مرگبار ترین قدرت جهان شد و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای توسط خدایان باستانی به دست آورد. در اصل به عنوان کاپیتان مارول (Captain Marvel) شناخته شده بود اما به علت مشاجره‌های قانونی بین DC و مارول در طول دهه‌ها باعث شد که قهرمان در سال ۲۰۱۱ تغییر نام رسمی دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • grand muff tarkin says:

    میتوم بگم که سینما گیمفا یکی از بدترین سایت های سینمایه خبرای بخودو بی ربط میازین و از اون بدتر ترجمه هاتون افتضاحه یعنی واقعا افتضاحه تیترای چرت میازین یه مطلب میزارین تو تیتر بد خبر صد هشتاد درجه با اون فرق داره برا همینه که هیچ وقت موفق نمیشین اگه با همین فرمون برین تا چند ماه دیگه سایتون کلا تعطیل میشه واقعا براتون متاسفم وقتی یکی هالیوود ریپوترو ترجمه میکنه خبرنگار هالیوود هیچکسم بهش هیچی نمیگه دیگه ملوم سایت یه سایت ضعیفه دیگه

    • mmdnmvr says:

      موافقم که خیلی ضعیف عمل میکنن ولی اگه مثل گیمفا بتونن نویسنده های مجرب به تعداد کافی استخدام کنن وضع خیلی بهتر میشه

  • محمد زمانی says:

    اول تشکر میکنم بابت انتقادتون.
    انکار نمی‌کنیم که ضعف‌هایی وجود داره و سعی بر برطرف کردن این ضعف‌ها هم هست اما در مورد انتقادات، در مورد خبرهای بی‌ربط و بیخود و همچنین بی ارتباط بودن تیتر و متن خوشحال میشم کمی بیش‌تر توضیح بدید.
    در این چند روز گذشته هم که کامیک کان برگزار میشد، اخبار، تصاویر یا تریلرهای مهمی که میتونستیم بذاریم (تاکید میکنم، اونایی که میتونستیم) رو پوشش دادیم.
    در رابطه با مقالات هم تقریباً مقالات مختلفی هر دو روز منتشر میشند که هم فیلم‌های جدید و هم کلاسیک رو شامل میشه و در کنار این‌ها، مقالات جانبی هم وجود داره.