فیلمبرداری فیلم Dumbo آغاز شد | جزئیات داستانی و بازیگران آن

21 July 2017 - 22:00

استودیوی «دیزنی» به صورت رسمی خبر از آغاز مراحل تولید فیلم زنده Dumbo «دامبو» به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) داد. دیگر ساخته برتون یعنی فیلم Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» محصول سال ۲۰۱۰ میلادی آغازکننده سری فیلم‌های زنده «دیزنی» بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این استودیوست که موفقیت قابل توجهی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم زنده «دامبو» بر اساس انیمیشنی کلاسیک با همین نام، اثر سال ۱۹۴۱ میلادی است که بار دیگر برتون را در کنار همکاران قدیمی‌اش قرار می‌دهد. مایکل کیتون (Michael Keaton) که برای نخستین بار با برتون در فیلم Batman Returns «بتمن بازمی‌گردد» (۱۹۹۲) همکاری کرد در این فیلم حضور خواهد داشت. دنی دویتو (Danny DeVito) نیز که در فیلم‌های «بتمن بازمی‌گردد» و Big Fish «ماهی بزرگ» (۲۰۰۳) با وی همکاری داشته نیز بخشی از این فیلم خواهد بود. این در حالی است که اوا گرین (Eva Green)، بازیگر  Dark Shadows «سایه‌های تاریک» نیز در «دامبو» نقش خواهد داشت. علاوه بر اینها، کالین فارل (Colin Farrell) قرار است که برای نخستین بار در فیلمی از برتون حضور یابد و نقش‌آفرینی کند.

در کنار چهار بازیگر نام برده شده، افرادی از جمله نیکو پارکر (Nico Parker)، فینلی هابینز (Finley Hobbins)، روشن ست (Roshan Seth)، دِ اوبیا اوپاری (DeObia Oparei)، شارون رونی (Sharon Rooney) و داگلاس ریث (Douglas Reith) نیز در نقش‌های مکمل فیلم «دامبو» حضور خواهند داشت. استودیوی «دیزنی» در کنار اعلام خبر آغاز مراحل تولید این فیلم، خلاصه داستان «دامبو» را در کنار تصویری از برتون در صحنه فیلمبرداری آن منتشر کرده است. خلاصه داستان فیلم «دامبو» به شرح زیر است:

فیلم زنده جدید «دیزنی» یعنی «دامبو» به معرفی هولت فاریر (با بازی فارل) می‌پردازد که ستاره سابق سیرک است و پس از بازگشت از جنگ، کارش را از سر می‌گیرد. مکس مدیکی (با بازی دویتو) که صاحب سیرکی است مسئولیت حفاظت و مراقبت از بچه فیلی تازه متولد شده با گوش‌های بزرگ که وی را خنده‌دار کرده است، به وی می‌سپارد. اما هنگامی که فرزندان هولت کشف می‌کنند که این بچه فیل که دامبو نام دارد می‌تواند پرواز کند، کارآفرینی به نام وَندوره (با بازی کیتون) و بندبازی به نام کولت مارچانت (با بازی گرین) تلاش می‌کنند تا دامبو را تصاحب کرده و به یک ستاره تبدیل کنند.

از سوی دیگر، نخستین تصویر (که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید) از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم «دامبو»، برتون را سوار بر قطار معروف انیمیشن کلاسیک «دامبو» یعنی کیسی جونیور نشان می‌دهد که برای حمل و نقل ساکنان سیرک استفاده می‌شد. در انیمیشن کلاسیک این اثر، ترانه‌ای با نام کیسی جونیور نیز وجود داشت که البته همچنان مشخص نیست آیا برتون از این موسیقی‌ها استفاده خواهد کرد یا خیر. البته بنابر شنیده‌ها، می‌توان انتظار داشت تا آهنگ Pink Elephants on Parade در فیلم زنده «دامبو» به نوعی قرار داشته باشد.

فیلم مورد انتظار «دامبو» از تاریخ جمعه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.