کامیک‌کان: کارگردان The Dark Tower درباره‌ی زمان کوتاه فیلم توضیح می‌دهد

22 July 2017 - 16:33

چیزی که شما به سرعت از کارگردان فیلم The Dark Tower «برج تاریک»، یعنی نیکولای آرکل (Nikolaj Arcel) متوجه می‌شوید این است که این مرد طرفدار پروپاقرص تمام مجموعه داستان‌های فانتزی، ترسناک، علمی تخیلی و حماسی استفن کینگ (Stephan King) است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ما در طول کامیک‌کان سن دیگو با آرکل وارد صحبت شدیم. ما از همه چیز فیلم The Dark Tower و این‌که او چگونه از پس این انطباق طولانی مدت برآمد پرسیدیم و سوال دیگر این‌که چرا The Dark Tower که انطباقی از هفت حماسه‌ی پراکنده است، تنها ۹۵ دقیقه طول می‌کشد؟ و آرکل پاسخ داد:

مصاحبه‌ی کامل من هفته‌ی آینده انجام خواهد شد، اما در حال حاضر، ما از یک معامله صحبت می‌کنیم که به طور شگفت انگیزی زمان اجرای سریعی دارد.

یک داستان در اینترنت وجود دارد و من می‌خواهم درمورد آن بپرسم، زیرا من فکر می‌کنم صحبت در مورد آن بدون هماهنگ کردن با شما ناعادلانه است. فیلم بسیار از چیزی که بسیاری از مردم و همچنین خود من، فکر می‌کردیم، کوتاه تر است. ما فکر می‌کردیم که یک حماسه‌ی دو و نیم ساعته را شاهد باشیم. واکنش‌ اولیه این بود که “این فیلم خیلی کوتاه است”! آیا می‌توانید در مورد این موضوع صحبت کنید؟

 دلیل این‌که تعداد زیادی از هواداران نگران مدت زمان فیلم هستند، این است که آن‌ها فکر می‌کنند ما می‌خواهیم در فیلم همه چیز را نشان دهیم. که در واقع این طور نیست. این اولین فیلم است. این فیلم معرفی شخصیت‌ها به دنیاست. این به آن معنا نیست که ما می‌خواهیم تمام رمان‌ها و همه چیز را در فیلم قرار دهیم. فیلم‌نامه بسیار مختصر و مفید بود و یکی از چیزهایی بود که من را بسیار جذب کرد و من گفتم:”این هوشمندانه است”. شما با یک داستان مختصر و مفید شروع می‌کنید و تلاش نمی‌کنید همه چیز را در فیلم بگنجانید. شما فقط ایده‌های اولیه را بسازید. اگر مردم از آن لذت بردند و این دنیا و این شخصیت‌ها را دوست داشتند، می‌توانیم آن‌ را گسترش دهیم.

در حالی که من همچنان در مورد ‌این‌که The Dark Tower می‌بایست اقتباسی از مجموعه کتاب‌هایی باشد، که برای نزدیک دو دهه بخشی از زندگی من بوده است، دست‌پاچه بودم، اما آرکل مرد با هوش و نیز بسیار  طرفدار استفان کینگ است. شما می‌توانید چیز‌های بیشتری از فیلم، در مصاحبه‌‌ی آینده‌ی او بدانید. The Dark Tower چهارم آگوست ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.