پرش معروف سری Assassin’s Creed آن هم از ارتفاع ۳۸ متر توسط بدل برای فیلم

18 August 2016 - 10:00

در مصاحبه‌ای که چند وقت پیش از مایکل فسبندر (Michael Fassbender) گرفته شد، او  ادعا کرد که فیلم Assassin’s Creed شامل صحنه‌های واقعی خواهد بود که این موضوع با توجه به ماهیت فیلم و صحنه‌های خطرناک آن، کمی غیرمتعارف و عجیب می‌کند. البته بهتر است اشاره کنیم که به وجود آوردن این صحنه‌ها که ما آن‌ها را قبلا در بازی ویدیویی این عنوان دیده‌ایم بسیار خطرناک و از نظر فیزیکی نیز چالش برانگیز است. ولی ظاهرا کارگردان فیلم جاستین کورزل (Justin Kurzel) واقعا قصد دارد این کار را انجام دهد. شما می‌توانید با دیدن این ویدیو از پشت صحنه فیلم که در آن بدلکاری از ارتفاع ۳۸ متری سقوط آزاد انجام می‌دهد، به واقعیت این موضوع پی ببرید.

این حرکت در بازی‌ها با نام Leap of Faith شناخته می‌شود که در آن شخصیت‌های اصلی با سقوط آزاد از برج‌های بلند برروی تپه کاه‌ها سقوط می‌کنند. در این ویدیو شما بدلکار فسبندر، دیمین والترز (Damien Walters) را می‌بینید که شروع به پرش آزاد از ارتفاع‌های پایین می‌کند و نهایتا به ارتفاع ۳۸ متر می‌رسد! این یکی از بلندترین پرش‌های آزاد توسط بدلکاران در ۳۵ سال اخیر است که تماشای این ویدیو را بیش از پیش جذاب‌تر می‌کند. البته که از جلوه‌های ویژه برای اضافه کردن این صحنه به فیلم استفاده می‌شود ولی این‌که آن‌ها از صحنه‌های واقعی برای فیلم‌برداری استفاده می‌کنند، باعث می‌شود که این سکانس‌ها واقعی‌تر به نظر برسند.

هنوز چند ماه با اکران Assassin’s Creed فاصله داریم و تردیدهای زیادی در مورد فیلم‌های سینمایی ساخته شده از روی بازی‌های ویدیویی وجود دارد ولی با این وجود، می‌توان امیدوار بود که فیلم جدید کروزل خوب از آب در بیاید. Assassin’s Creed با بازی ماریون کوتیار (Marion Cotillard)، مایکل ویلیامز (Michael Williams)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و برندن گلیسون (Brendan Gleeson) و در تاریخ ۲۱ دسامبر وارد سینماها خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.