کامیک‌کان: یونیورسال برای ریبوت Van Helsing به دنبال چانینگ تاتوم است

22 July 2017 - 22:19

خبرنگار هالیوود در مورد وضعیت کنونی شرکت Universal Pictures از ساخت ریبوت Van Helsing «ون هلسینگ» و بازی چانینگ تاتوم در آن گزارش می‌دهد. این پروژه بخشی از قسمت همیشه در حال تکامل شرکت یونیورسال یعنی Dark Universe (دنیای سینماتیک یونیورسال) خواهد بود که با عملکرد ضعیف فیلم The Mummy در باکس آفیس و با بازی تام کروز (Tom Cruise)، سرخورده تر نیز گشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

آخرین حرکت برای این پروژه به ماه فوریه برمی‌گردد. هنگامی که Dan Mazeau نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی Wrath of the Titans (خشم تایتان‌ها)، نوشتن فیلم‌نامه را به عهده گرفت. در همان زمان الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و کریس مورگان (Chris Morgan) نیز به تولید پیوستند که با توجه به نتایج ناامید کننده‌ی The Mummy که “کورتز من” کارگردان آن بود، ممکن است تغییراتی ایجاد شود. در حال حاضر پروژه در حال ادامه‌ی حرکت به جلو است با معامله‌های گران قیمت که برای ادامه‌ی حرکت این قطار تدارک دیده شده است.

آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) یکی از شخصیت‌های رمان ترسناک دراکولا در سال ۱۸۹۷، اثر نویسنده ایرلندی برام استوکر (Bram Stoker) است. ون هلسینگ یک پروفسور انسان‌شناسی هلندی در اواخر قرن نوزدهم است، که بیشتر به عنوان شکارچی خون‌آشام و هیولاها شناخته می‌شود و همچنین دشمن دیرینه‌ی دراکولا به شمار می‌رود. در طول قرن گذشته شخصیت ون هلسینگ چندین بار بازسازی شده است. اولین بار در سال ۱۹۳۱ توسط ادوارد فن اسلوآن (Edward Van Sloan) این کار انجام شده است و پس از آن توسط اشخاص مختلف، ون هلسینگ بعنوان کسی که با همه نوع هیولا مبارزه می‌کند، به تصویر کشیده شده است.

Dark Universe توسط خلاقان اصلی: الکس کورتزمن (کارگردان The Mummy) و کریس مورگان ( از تهیه کنندگان و نویسنده‌ی The Fate of the Furious) آغاز شد. این استودیو تایید کرده است که بیل کاندن (Bill Condon)، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Beauty and the Beast، کارگردانی فیلم بعدی Dark Universe یعنی Bride of Frankenstein را بر عهده می‌گیرد. این فیلم در ۱۴ فوریه‌ی ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

در حالی که استودیو همچنان مشتاق آنجلینا جولی (Angelina Jolie) برای بازی در Bride of Frankenstein است، در حال حاضر تایید شده است که جانی دپ (Johnny Depp) و خاویر باردم (Javier Bardem) به ترتیب در نقش Invisible Man و هیولای فرانکنشتاین، در این فیلم خواهند درخشید. همچنین تام کروز نیز بعنوان سرباز نیک مورتون (Nick Morton) و راشل کرو (Russel Crowe) در نقش دکتر هنری (Dr. Henry Jekyll) در فیلم حضور خواهند داشت. دایان جانسون (Dwayane Johanson) نیز اخیرا شایعه شده بود که تحت مذاکرات جدی برای بازی در فیلم است.

بنظر شما چانینگ تاتوم (Channing Tatum) یک انتخاب خوب برای ریبوت Van Helsing است؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.