کامیک‌کان: Saïd Taghmaoui در نقش Shadow King در فصل دوم Legion ظاهر خواهد شد

22 July 2017 - 18:35

FX اعلام کرده است که Saïd Taghmaoui (بازیگر فیلم Wonder Woman) به جمع بازیگران فصل دوم سریال Legion پیوسته و قرار است که در نقش Shadow King نقش‌آفرینی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

The network این شخصیت را این گونه توصیف کرده است:

آدمی شرور با هزار چهره که در شکل واقعی خود همیشه لباسی آراسته به تن دارد، مدل سبیل‌هایش از سبیل‌های Clark Gable الگو برداری شده‌ است و چشم‌هایش همیشه پشت عینکش پنهان است. او می‌تواند به هر زبانی و در هر موضوعی با لحنی فریبنده سخن بگوید اما اشتیاق حقیقی او در راستای اندیشه‌ای بی‌پایان از قدرت (تا جای ممکن) است. شایعه است که او سرباز اولین کابوس است، چون با نفس او سازگار است زیرا سلاحی که او برای خود انتخاب کرده ترس است تا از ضعف دیگران بتواند استفاده کند. برای Farouk ترس برابر ضعف است و او از هیچ چیزی نمی‌ترسد و به همین دلیل است که او از ضعف و ناراحتی دیگران لذت می‌برد.

Noah Hawley به عنوان مدیر اجرایی در فصل دوم نیز به کار خود ادامه می‌دهد. سریال Legion با همکاری دو کمپانی FX Productions و Marvel Television ساخته شده است.

بر اساس کامیک‌های مارول (که توسط Chris Claremont و Bill Sienkiewicz) نوشته شده‌اند، Legion داستان David Haller (که در سریال Dan Stevens نقش او را ایفا می‌کند)، پسر جوانی مضطربی که می‌تواند پا فراتر از حدود انسانی بگذارد را روایت می‌کند. به علت تشخیص جنون در او، مدتی از کودکیش را در بیمارستان روانی گذراند. او اکنون در اوایل دهه سی زندگیش است و مجدد در بیمارستان بستری شده است، او از ریتم یکنواخت زندگی در بیمارستان خسته شده است (صبحانه، ناهار، شام، معالجه و تجویز دارو) او بیش‌تر وقتش را با هم‌نشین پر‌حرفش که Lenny باشد سپری می‌کند. زندگی یکنواخت David با آمدن بیماری زیبا و مضطرب که Syd ( با بازیگری Rachel Keller) نام دارد، شروع به تغییر کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.