رسماً تائید شد: دواین جانسون در فیلم Shazam حضور نخواهد داشت

22 July 2017 - 20:00

پس از ماه‌ها حدس و گمان، رسماً تائید شد که دواین جانسون (Dwayne Johnson)، ملقب به دِ راک (The Rock)، در فیلم Shazam! «شزم!» از جهان سینمائی گسترده DC حضور نخواهد یافت. چندی پیش مشخص شد که جانسون ایفای نقش شخصیت شرور و ضد قهرمان بلک آدام (Black Adam) را برعهده گرفته است. به همین دلیل هنرنمایی وی در قالب شخصیت شرور فیلم «شزم!»  از جمله موضوعات مورد بحث علاقه‌مندان دنیای کامیک‌ها بود. اخیراً نیز اعلام شده که وی در فیلم «شزم!» بازی نخواهد کرد اما قرار است که در فیلم مستقل «آدام سیاه» به ایفای نقش بپردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

به تازگی جف جانز (Geoff Johns)، مدیر تولید فیلمهای جهان سینمائی گسترده DC، در گفتگو با وب‌سایت «یاهو» رسماً اعلام کرد که دواین جانسون در فیلم «شزم!» حضور نخواهد یافت، اما وی همچنان به عنوان بلک آدام سینما شناخته می‌شود. جانز در ادامه بیان داشت که فیلم مستقل Shazam! «شزم» همچنان در دست توسعه است و با وجود اینکه هنوز به جز کارگردان دیگر افراد دخیل در پروژه مشخص نشده‌اند، این فیلم از اوایل سال آینده میلادی مقابل دوربین خواهد رفت. وی در خصوص جانسون و ایفای نقش در «شزم!»  چنین اظهار کرد:

ما هنوز هیچ یک از بازیگران این فیلم را معرفی نکرده‌ایم، اما جانسون قرار نیست که در این فیلم حضور داشته باشد. او همچنان در نقش بلک آدام ظاهر خواهد شد، اما در فیلم شزم حضور نخواهد داشت.

بی‌شک عدم حضور شخصیت بلک آدام به عنوان شخصیت شرور در فیلم «شزم!» برای علاقه‌مندان، امری ناامید کننده است. اما حضور جانسون در فیلم مستقل بلک آدام می‌تواند امیدوار کننده باشد چراکه وی یکی از پولسازترین بازیگرهای حال حاضر سینما شناخته می‌شود. با این وجود، همچنان وضعیت تولید فیلم مستقل بلک آدام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که مراحل ساخت این پروژه از چه زمانی آغاز خواهد شد.

دواین جانسون در گذشته ابراز داشته بود که هر دو شخصیت بلک آدام و شزم تاریخ خاص خود را دارند و می‌توانند به خوبی توسعه یابند. همچنین وی اشاره‌هایی به حضور کوتاه در فیلم Justice League «لیگ عدالت» نیز داشته است که باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد صبر پیشه کنیم.

فیلم‌های «شزم!» و «لیگ عدالت» به ترتیب در روزهای جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) و جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهند رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.