نیل جکسون و جاناتان توکر به فصل دوم سریال Westworld پیوستند

22 July 2017 - 21:00

اخبار تازه‌ای از سریال موفق Westworld پیش از برگزاری نمایش مرتبط با این سری در جریان رویداد کامیک‌کان امسال منتشر شده است. بر طبق این گزارش، جاناتان توکر (Jonathan Tucker) و نیل جکسون (Neil Jackson) در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه با توجه به تیم تولید مرموز این سریال نباید توقع کسب جزئیات نقش‌های این دو فرد را داشت، اما مشخص شده که جکسون در نقش جوانی جذاب و مجرب به نام نیکولاس (Nicholas) که خود را در سرزمینی ناشناخته می‌یابد، به ایفای نقش می‌پردازد. در عین حال توکر نیز برای بازی در نقش شخصیتی به نام مجور کرادوک (Major Craddock) با سازندگان سریال Westworld قرارداد بسته است که نقش افسری نظامی را برعهده دارد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این دو به عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال Westworld حضور خواهند یافت یا جزو بازیگران اصلی آن خواهند بود.

پیش از این نیز مطلع شده بودیم که کاتجا هربرز (Katja Herbers)، تلولاه ریلی (Talulah Riley) و لوئیس هرتوم (Louis Herthum) نیز جزو بازیگران تازه‌ وارد سریال مورد بحث خواهند بود. این در حالی است که ایوان رچل وود (Evan Rachel Wood) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) برای تکرار نقش‌های خود به فصل دوم مجموعه Westworld بازخواهند گشت. امید می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد نشر جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با فصل دوم سریال Westworld، محصول شبکه HBO، باشیم.

منبع : EmpireOnline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.