گیشه هفتگی سینمای ایران| دو روایت متفاوت از فروش روز اول «ساعت پنج عصر»

22 July 2017 - 19:02

 با اکران فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری از روز گذشته، سینماها سانس‌های زیادی را به نمایش این فیلم اختصاص دادند. این فیلم سینمایی در اولین روز اکران خود ۶۴ هزار نفر را به سینماها کشاند و در نهایت به گفته پخش کننده توانست ۷۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند. این در حالی‌ست که سایت سینماتیکت که فروش فیلم‌ها را به شکل مکانیزه نمایش می‌دهد، رقم فروش فیلم مهران مدیری را تا ساعت ۲۰ امروز (شنبه) کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. البته این عدد ممکن است تغییر کند.

ساعت پنج عصر

از صبح دیروز فیلم «ساعت پنج عصر» در سینماهای کشور به نمایش درآمد. با گذشت چند ساعت از آغاز اکران این فیلم سینمایی سایت سینما تیکت اعلام کرد که فروش آنلاین این فیلم سینمایی به رقم ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. اما در اواخر روز گذشته علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» از فروش ۷۰۰ میلیون تومانی این فیلم سینمایی در اولین روز اکران آن خبر داد. این فیلم سینمایی در اولین روز اکران خود رکوردهای مختلفی را جا به جا کرد که می‌توان به فروش افتتاحیه، تعداد سانس‌های به نمایش درآمد (۵۲۰ سانس در یک روز)، فروش یک فیلم سینمایی در پردیس کوروش و… اشاره کرد. اولین فیلم مهران مدیری که در آن سیامک انصاری نقش اصلی را ایفا می‌کند دیروز ۴۵۰ میلیون تومان در تهران و ۲۵۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرد. این در حالی‌ست که سایت سینماتیکت در ساعت ۲۰ امروز (شنبه) فروش این فیلم را ۴۹۳ میلیون تومان نشان می‌دهد.

کارگر ساده نیازمندیم

فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی با بازی آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، بهرام افشاری، مهران احمدی، سیامک صفری و… از ۱۴ تیرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فروش کل این فیلم سینمایی را ۲۴۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم شب گذشته ۱۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

اکسیدان

کمدی پرحاشیه «اکسیدان» ساخته حامد محمدی، با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، لیندا کیانی و… از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم که با تحریم حوزه هنری هم مواجه شده به گفته حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم همچنین شب گذشته توانست ۲۸۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان درآمد کسب کند.

رگ خواب

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله با بازی لیلا حاتمی و کوروش تهامی از ۲۷ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «رگ خواب» تا پایان شب گذشته را ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی روز گذشته هم ۸۹ میلیون تومان فروش کرد.

زیر سقف دودی

جدیدترین ساخته سینمایی پوران درخشنده که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را برای مریلا زارعی به ارمغان آورد، از ۱۷ خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش کرده است و روز گذشته هم ۳۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

کمدی «نهنگ عنبر ۲» که این روزها بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران دارد، تا پایان شب گذشته ۱۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی که در آن رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش و حسام نواب صفوی به ایفای نقش می‌پردازند، روز گذشته ۱۲۰ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد.

برادرم خسرو

اولین ساخته سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و… برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۲میلیارد و ۴۰ میلیون تومان فروش کرده است. «برادرم خسرو» روز گذشته ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.