کامیک‌کان: تریلر جدیدی از The LEGO Ninjago Movie به نمایش گذاشته شد

22 July 2017 - 23:56

به تازگی تریلر جدیدی برای فیلم The LEGO Ninjago در کامیک‌کان ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد. The LEGO Movie که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد توانست بسیار موفق عمل کند (فیلمی که سرتاسر دنیای لگو‌ها را به نمایش گذاشت). The LEGO Batman Movie اوایل امسال عرضه شد و تمرکزش بر روی یکی از شخصیت‌های محبوب فیلم لگو بود. دنباله‌ای از فیلم اصلی در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و در پاییز امسال هم فیلم The LEGO Ninjago Movie عرضه خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم LEGO Ninjago داستان ۶ نینجا را روایت می‌کند که توسط Sensei Wu گرد هم‌ آمدند تا علیه نیروی تاریک Garmadon به مبارزه بپردازند. فقط یک مشکل کوچک وجود دارد و آن این است که Lloyd یعنی یکی از نینجا‌ها، پسر Garmadon است و پدر و پسر مشکلات جدی با یک‌دیگر دارند. در عین حال که مجموعه سریالی Ninjago برای کودکان به اندازه کافی لذت‌بخش بود، فیلم The LEGO Ninjago Movie هم سرشار از صحنه‌های خنده‌دار خواهد بود که در حال ساخت و بررسی هستند، صحنه‌‌های خنده‌ داری که تبدیل به نمادی از مجموعه‌ فیلم‌های لگو شدند.

به دنبال اولین تریلر جذاب فیلم LEGO Ninjago Movie و پوستر‌های متنوع از شخصیت‌‌های آن به تازگی دومین تریلر آن در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده است و پوستری جدید هم به نمایش گذاشتند که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

صدا‌پیشگان این فیلم Jackie Chan در نقش Sensei Wu و صدا‌پیشگی تبهکار اصلی این فیلم را که Garmadon است را Olivia Munn در کنار Dave Franco و Justin Theroux بر‌عهده دارند. این فیلم توسط Bob Logan به همراه Paul Fisher و Charlie Bean کارگردانی شده است و فیلم‌نامه آن توسط Hilary Winston با همکاری Logan و Fisher نوشته شده است. تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌‌های لگو یعنی Roy Lee می‌گوید که طرفداران این فیلم با درک حس و حال غریب و مشاهده چشم انداز با شکوه دنیای Ninjago شوکه خواهند شد.

گرچه تمام شخصیت‌ها و تجهیزات فیلم از جنس لگو هستند، اما همچنان جذاب هستند و کاملا به نظر می‌رسد که فیلم The LEGO Ninjago Movie سرتاسر لذت‌بخش باشد. کودکان قطعا از ابعاد بزرگ چیز‌هایی که مشاهده می‌کنند لذت خواهند برد همچنین شخصیت‌‌های شرور نیز لذت بخش و جذاب اند زیرا ساخته شدن آنها از لگو نشان دهنده تهدید چندانی برای کوچک‌تر‌هایی که به سینما می‌روند ندارد. همراه با عرضه این فیلم انتظار می‌رود که فیلم‌های مرتبط بیش‌تری به LEGO Ninjago در آینده در دسترس باشند، مانند احتمال ساخت قسمت‌‌های بیشتری از مجموعه تلویزیونی و حتی نسخه دیگری از فیلم Ninjago در آینده، در صورت موفق عمل کردن نسخه اول این فیلم به اندازه کافی.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.