کامیک‌کان: اولین تریلر فصل دوم Westworld منتشر شد| شورش میزبانان آغاز شده است

23 July 2017 - 18:41

سال گذشته قبل از پخش نخستین فصل جدیدترین سریال بزرگ شبکه‌ی HBO یعنی سریال Westworld «وست‌ورلد»، بسیاری منتظر بودند تا ببینند آیا این سریال می‌تواند جایگزینی برای Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باشد یا خیر. با پخش فصل اول این سریال، عوامل سازنده‌ی آن نشان‌ دادند که Westworld «وست‌ورلد» نه تنها می‌تواند جایگزینی پس از اتمام «بازی تاج و تخت» باشد، بلکه خود سریالی بسیار شایسته و قدرتمند خواهد بود. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

شرکت HBO در پنل اختصاصی سریال Westworld «وست‌ورلد» در سن‌دیگو کامیک‌کان از اولین تریلر فصل دوم این سریال رونمایی کرد. این تریلر بلافاصله در اینترنت هم منتشر شد. در این تریلر فوق‌العاده، شاهد شخصیت‌های معروف فصل اول این سریال هستیم که ادامه‌ی ماجرای خود را باید در این فصل دنبال کنند. شاید سورپرایزهای زیادی در تریلر وجود نداشته باشد اما لحظات هیجان‌انگیز فراوانی در آن دیده می‌شود که می‌تواند طرفداران آن را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. نکته‌ی قابل توجه در تریلر، آغاز شورش و حمله‌ی میزبان‌ها است. شما می‌توانید این تریلر زیبا را از پایین مشاهده کنید.

چندی پیش نامزدهای مراسم امی ۲۰۱۷ هم مشخص شدند که فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» توانست حضور پرقدرتی داشته باشد و در ۲۲ بخش نامزد شود.

فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.