کامیک‌کان: سونی در حال ساخت فیلم سینمائی کامیک‌های Princeless است

23 July 2017 - 21:00

در میان انبوه شرکت‌هایی که در زمینه انتشار کامیک فعالیت می‌کنند، هستند استودیوهای کوچکی که توانسته‌اند در کنار «مارول» و «دی‌سی» نامی برای خود دست و پا کنند و مخاطبین زیادی را به سوی خود جذب کنند. یکی از این ناشرین، «Action Lab» نام دارد که بیشتر به خاطر سری کامیک‌های Princeless «شاهزاده» شهرت دارد. این شرکت تنها پنج سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند اما با این حال توانسته طرفداران بی‌شماری برای خود دست و پا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کامیک‌های «شاهزاده» درباره شاهزاده جوانی به نام ادرین اش (Adrienne Ashe) است که در برجی زندانی شده و به انتظار شاهزاده‌ای است تا وی را نجات دهد. در این میان، او با اژدهایی که مسئول مراقبت از اوست، توافق می‌‌کند تا وی را در فرار از زندانش همراهی کند. این سری توسط افرادی از جمله جرمی وایتلی (Jeremy Whitley)، میا گودوین (Mia Goodwin)، امیلی مارتین (Emily Martin)، روسی هیگنز (Rosy Higgins) و تد برانت (Ted Brandt) به نگارش درآمده است.

کامیک‌های «شاهزاده» دو بار نامزد کسب جایزه از رویداد Eisner Awards شده و همچنین توانسته است تا سه جایزه نیز از رویداد Glyph Awards تصاحب کند. به نظر می‌رسد که این سری به زودی به بسترهای جدیدی از جمله سینما راه پیدا کند. طبق گزارش وب‌سایت «ددلاین»، «سونی» موفق به کسب حقوق ساخت فیلم سینمائی از این سری کامیک شده و استفانی رابینسون (Stefani Robinson) را برای نوشتن فیلمنامه آن به استخدام خود در آورده است. رابینسون بیش از هر چیزی برای نگارش فیلمنامه Atlanta «آتلانتا»، سری انیمیشن‌های Deadpool و ویرایش داستان Man Seeking Woman «مردی به دنبال یک زن» شهره است. مایکل شوگر (Michael Sugar) و اشلی زالتا (Ashley Zalta) به عنوان تهیه‌کننده این پروژه انتخاب شده‌اند. بریتنی موریسای (Brittany Morrissey) نیز وظیفه نظارت بر روی روند تولید این پروژه را بر عهده دارد.

موفقیت کامیک‌های «شاهزاده» باعث شد تا شرکت «Action Lab» اقدام به انتشار کامیک فرعی این سری با نام «کلاغ: شاهزاده دزدان دریایی» بگیرد. این سری فرعی بر روی شاهزاده‌ای آسیایی در دوران قرون وسطی تمرکز دارد که فردی هم‌جنس‌باز است. گفته می‌شود که تنوع نژادی و رنگ پوست شخصیت‌های کامیک‌های «Action Lab» عمده دلیل موفقیت آن‌هاست. هنوز مشخص نیست که استودیوی «سونی» تصمیم دارد کدام خط داستانی این سری را به روی پرده ببرد.

پس از اینکه ادرین اش موفق به فرار از برج خود می‌شود تصمیم می‌گیرد تا با کمک نیمه‌دورفی به نام بدلیا (Bedelia) دیگر خواهران خود را که تحت شرایط مشابهی زندانی شده‌اند از مخمصه نجات دهد و ماجراجویی‌های فراوانی را شکل دهد. هنوز عنوان و تاریخ اکران فیلم «شاهزاده» مشخص نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.