کامیک‌کان: تاد مک‌فارلین و Blumhouse در حال ساخت یک فیلم جدید از سری Spawn هستند

23 July 2017 - 21:49

بیست سال پس از اکران اولین فیلم Spawn، اکنون رسما یک فیلم جدید از تاد مک‌فارلین (Todd McFarlin) در حال ساخت است. هنرمند مشهور کامیک‌بوک در صفحه‌ی فیس بوکش اعلام کرده است که گروهی را با تهیه‌کنندگی جیسون بلام (Jason Blum) از شرکت Blumhouse گردآوری کرده است که  فیلم جدید Spawn را بسازند. برای مطلع شدن از ادامه‌ی جزییات با سینما گیمفا همراه باشید.

اولین پیش نویس فیلم‌نامه، کامل شده است. مک فارلین در ویدیوی فیس بوکش می‌گوید:

جوهر فیلم‌نامه تازه خشک شده است و ما از جنبه‌ی تئوری دور شده‌ایم. اکنون می‌خواهیم فیلم را بسازیم. فیلم Spawn از Blumhouse خواهد آمد. منتظر آن باشید. ما در مرحله‌ی تولید هستیم.

هیچ حرفی از زمان دقیق فیلم‌برداری یا اخبار بازیگران زده نشد، اما اکنون باید زمان استثنایی برای هواداران Spawn باشد.

مک‌فارلین از سال ۲۰۰۹ در مورد ساخت فیلم جدید Spawn حرف می‌زد و با هر تهیه‌ کننده یا استودیویی که صحبت می‌کرد، برای او روشن می‌ساخت که مایل است نویسندگی، ساخت و کارگردانی فیلم را انجام دهد. با توجه به مدل کاری شرکت Blumhouse که فیلم‌سازان را مرکز کنترل و تولید قرار می‌دهد تا از یک بودجه‌ی کم بیشترین بازده را بگیرد، بنظر می‌رسد این بهترین فرصت برای مک فارلین و هواداران شخصیت وی است.

این فیلم آغاز فعالیت کارگردانی مک فارلین خواهد بود که او را در رده‌ی هنرمندان کامیک‌بوک‌ها، که کارگردان شده اند، قرار می‌دهد. البته او از خطرات احتمالی مرتبط با اولین کار فیلم سازی‌اش آگاه است. همانطور که در اوایل این ماه گفت:

من به دنبال این نبودم که یک کارگردان تازه کار با یک فیلم‌نامه باشم که قرار است ۸۰ میلیون دلار بودجه بگیرد. چرا؟ از آنجا که من مدیر عامل شرکت خودم هستم، این معامله را قبول نکردم. ما می‌خواهیم این پروژه را به دست یک تازه کار دهیم و او مسئول آن خواهد بود.

او قول داده است که یک فیلم بی‌رحم همراه با تاریکی و ترس بسازد. باید دید آیا می‌تواند به قولش عمل کند یا خیر.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.