کامیک‌کان: تریلر فصل ششم سریال Arrow منتشر شد؛ مایکل امرسون به جمع بازیگران این سریال پیوست

24 July 2017 - 09:00

تریلر جدید فصل ششم سریال Arrow همراه با خبر ملحق شدن مایکل امرسون (Michael Emerson) به بازیگران این سریال منتشر شد. تریلر این سریال آخر هفته گذشته در سن‌دیگو کامیک‌کان منتشر شد و بدون آشکار کردن اینکه چه کسی نجات یافته، صحنه‌هایی را نشان داد که طرفداران انتظار دیدنش را دارند. با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران سریال Arrow انتظار دارند تغییرات بزرگی در این سریال ببینند درحالی که از شر فلش بک‌های جزیره که از فصل اول نشان داده می‌شدند، خلاص می‌شوند. این درحالی است که الیور کویین (استفن امل) درگیر زندگی پسرش می‌شود. ویلیام (جک مور) بزرگترین بخش فصل جدید را رقم می‌زند و نقش زیادی در تریلر جدید دارد. این تریلر بسیار طولانی و حدود سه دقیقه و نیم است. اما بیشتر آن صرف صحنه های مربوط به الیور و پرومتوس شده است و قسمت آخر فصل پنجم که لیان یو منفجر می‌شود نشان داده می‌شود. در این تریلر، مشخص می‌شود که الیور و ویلیام به استار سیتی برمی‌گردند و بلک سایرون (کیتی کاسیدی) و قناری سیاه (جولیانا هارکاوی) نیز دوباره در این فصل حضور دارند. Deathstrok (مانو بنت) نیز در این تریلر دیده می‌شود اما خبری از مابقی اعضای تیم ارو نیست.

علاوه بر تریلر، TVLine اعلام کرده که مایکل امرسون در این فصل به استار سیتی می رود اما هنوز جزئیات زیادی درباره این شخصیت منتشر نشده است و او را در تریلر نمی‌بینیم. تمام چیزی که تاکنون مشخص شده این است که او نقش تکراری دارد. دیوید نیکل (David Nykl) نیز دوباره نقش آنتولی نیازوف را بازی می‌کند.

مشخص است که شبکه CW دوست ندارد اطلاعاتی درباره نجات یافتگان این سریال منتشر کند، اگرچه طرفداران تصور می‌کنند که بیشتر اعضای ارو راهی برای نجات پیدا می‌کنند. صحنه‌ای در تریلر هست که دو نفر را نشان می دهد که در حال دویدن در جزیره هستند و بنظر می‌رسد فلیسیتی (امیلی بت ریچاردز) یکی از آن هاست، برای همین این احتمال وجود دارد که او یکی از نجات یافته‌ها باشد اما این خبر رسما اعلام نشده است. این تریلر جنگ میان بلک سایرون و قناری سیاه را نیز نشان می‌دهد که احتمالا برای طرفداران قناری سیاه صحنه احساسی است اما جزئیات زیادی درباره این صحنه منتشر نشده است.

فصل ششم سریال Arrow در ماه اکتبر آغاز به پخش می‌کند.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.