کامیک‌کان: تریلر دوم Thor: Ragnarok منتشر شد: ثور و هالک دنیا را نجات می‌دهند

24 July 2017 - 09:30

استودیوی مارول دومین تریلر Thor: Ragnarok را به‌طور آنلاین منتشر کرده است. این فیلم جهت و مسیر جدیدی برای فرنچایز ثور است، در حالی که استودیو مارول رنگ‌های روشن و ماجراجویی‌های کهکشانی را جایگزین عناصر فانتزی سلطنتی کرده است. سومین سری از مجموعه فیلم‌های ثور شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که طرفداران این فرنچایز آن‌ها را تقریباً می‌شناسند؛ ثور (کریس همسورثلوکی (تام هیدلستونادین (آنتونی هاپکینز) و هیمدال (ادریس البا). آن‌ها تنها نیستند و هالک نیز به آن‌ها ملحق شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در طول فرایند تولید، این سری از سایر فیلم‌های ثور متفاوت به نظر می‌رسید. با انتشار اولین تریلر از این فیلم، این حقیقت اثبات شد و مشخص گردید که در جهت درستی قدم برداشته است. حالا دومین تریلر این سری منتشر شده و می‌بینیم که هالک در این سری بازی می‌کند.

دومین تریلر Thor: Ragnarok در طول مراسم سن‌دیگو کامیککان منتشر شد. این پیش نمایش یک‌بار دیگر ثور و هالک را نشان می‌دهد که در در میدان گلادیاتورها در حال مبارزه هستند و این در امر تبلیغات فیلم بسیار مؤثر است، همان طور که میدانید پوستر این فیلم هفته گذشته منتشر شد. جدیدترین تریلر این فیلم طول جدیدی دارد که خبر جالبی برای طرفداران مشتاق این فیلم به حساب می‌آید. با کنار هم قرار گرفتن ثور و هالک، این تریلر صحنه‌های زیادی از این دو را نشان می‌دهد. آن همچنین کلیپ‌های زیادی از دوئل گلادیاتورها را با لحظاتی که بروس بانر و هالک در حال صحبت کردن باهم هستند را نشان می‌دهد که این نشان می‌دهد هالک باهوش‌تر از فیلم‌های قبلی مارول خواهد بود.

جدا از صحنه‌های مربوط به این دو نقش اصلی، لحظات جدید زیادی برای نقش‌های فرعی وجود دارند. چگونگی تغییر شکل هلا (کیت بلانشت) نشان داده شده و با اسکارج به پایان می‌رسد. تاکید زیادی هم بر والکری (تسا تامپسون) شده که حالا با ثور و هالک کار می‌کند و لباس سفید جدیدی بر تن دارد. این تریلر لوکی (تام هیدلستون) را نشان می‌دهد که با قهرمانان کار می‌کند. این تریلر چند بازیگر نقش فرعی را نیز نشان می‌دهد که قبلاً خبر حضورشان تأیید شده بود. صحنه کوتاهی از کورگوفن ریس وولف را نیز در این تریلر می‌بینیم.
روی هم رفته، این تریلر تُن جدیدی دارد که تیکا وایتیتی (Taika Waititi) این فرنچایز را با آن پیش برده است. چند صحنه‌ی اکشن، کمی کمدی هم وجود دارند که جهت جدیدی به ثور می‌دهند. با توجه به این دو تریلر، Thor: Ragnarok می‌تواند موفقیت بزرگی برای استودیو مارول باشد.

منبع: screenrant

http://screenrant.com/thor-ragnarok-trailer-2-comic-con/

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.