کامیک‌کان: نتفلیکس تریلر فصل دوم Stranger Things را منتشر کرد

25 July 2017 - 14:23

بازیگران و سازندگان Stranger Things (چیز های عجیب) روز شنبه وارد بزرگ‌ترین سالن کامیک‌کان شدند و هیجان را میان شرکت‌کنندگان آوردند و پرده از تریلر جدید فیلم نیز برداشتند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم، شان لوی (Shawn Levy )، مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer) و همچنین بازیگرانی همچون میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown)، گاتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، فین وولف هارد (Finn Wolfhard)، سادی سینک (Sadie Sink)، شان آستین (Sean Astin)، پاول ریسر (Paul Reiser) و داکر مونتگومری (Dacre Montgomery) همگی در این مراسم حضور داشتند.

این تریلر جدید آهنگ Thriller مایکل جکسون (Michael Jackson) را همراه با روایت وینسنت پرایس (Vincent Price) پخش می‌کند. تریلر این فیلم با نمایش بچه‌هایی که در مرکز بازی در حال بازی Dragon’s Lair (استراحت گاه اژدها) هستند، شروع می‌شود. ویل رویایی می‌بیند که مرکز بازی در آن وارونه و آسمانش طوفانی، قرمز و فراطبیعی است. سپس می‌گوید: من یه چیزی دیدم. حس می‌کنم همه جا هست. الون (Eleven) در این وارونگی سفید و مشکی دیده می‌شود و دستش را در راهروی هاوکینز عقب و جلو می‌برد. اما قبل از این، پسرهایی که لباس Ghostbuster (روح گیران) پوشیده‌اند همان تله‌ای را بکار می‌برند که Ghostbusters (روح گیران) استفاده می‌کنند و یک چیزی داخل آن است.

قبلاً وقتی از مت دافر (Matt Duffer) پرسیده شد که مرجع این فیلم چه بوده، او گفته بود: ما دیوانه فیلم هستیم. این کاریه که می‌خواستیم انجام بدیم. هرچی کارمون سینمایی‌تر شد بیشتر دوست داشتیم وارد تلوزیون بشیم. برادران دافر گفتند که به این فکر کرده‌اند  که فیلم طولانی نهایی چه خواهد بود، اسپیلبرگ (Spielberg) کتاب استفن کینگ (Stephen King) گنده و چاق را هدایت می‌کند. راس دافر می‌گوید: این رؤیایی بود که آرزوی آن را داشتیم.

لوی (Levy) گفت اینطوری از وجود این پروژه آگاه شد که تهیه کننده‌ای که با او کار می‌کرد به او گفت باید هرکاری دارد زمین بگذارد و فیلم‌نامه Stranger Things (چیزهای عجیب) را بخواند. لوی گفت که خیلی سریع با این فیلم ارتباط برقرار کرده است.

“نمی دونستیم میزارن بسازیمش یا نه یا اصلاً کسی نگاهش می کنه اما فقط می‌خواستیم تمام تلاشمون رو بکنیم تا این فیلم رو روی پرده نقره‌ای ای ببریم.

اگرچه بازیگران این سریال کاملا حواسشان بود چیزی را اسپویل نکنند اما چند مورد جالب در طول این مراسم گفته شد:

  1. میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) از گریه کردن خوشش نمی‌آید: بازی نقش الون خیلی سخت بود، دیالوگ‌های من خیلی کم بودند. باید همه چیز رو با صورتم نشون می‌دادم که این کار رو برای من سخت تر می‌کرد. اما وقتی با شخصیتم ارتباط برقرار کردم کارم راحت تر شد. همون دو قسمت اول کافی بود تا عاشق الون بشم و الون خودٍ من بود. تنها کار سختی که باید می‌کردم گریه کردن بود. من آدم شادی هستم برای همین وقتی بخوام گریه کنم باید پنج دقیقه توی جو قرار بگیرم. خیلی سخت میشه کنار پسرهای نوجوان جدی باشی چون اونا بیشتر وقت‌ها در حال مسخره بازی و جوک گفتن هستند.
  2. کالب مک لفلین (Caleb McLaughlin) بیشتر باید تیراندازی را تمرین کند. من یه چیزی رو فهمیدم، اینکه دارم اشتباه می کنم. اولش یه طور خاصی تفنگ رو نگه داشتم و بعد یاد گرفتم چطور انجامش بدم. روزی که قرار بود دموگورگان ((Demogorgon رو بزنم، به دوربین و هرکی اون اطراف بود شلیک کردم.
  3. کلانتر هوپر (Hooper) در فصل ۲ نیست. در فصل اول دیوید هاربر (David Harbour) گفت که هوپر باید به این سفر قهرمانانه برود: او نقش یه عوضی رو بازی می‌کنه و قسمت چهارم شما اینطوری پیش خودتون فکر می‌کنید که این آدم فوق العاده است و اگر بمیره من از نتفلیکس شکایت می‌کنم. این سفر آنقدر رضایت بخش بود که او دوباره به زندگی برگشت. نفسی که هوپر کشید وقتی داشت ویل رو به زندگی بر می‌گرداند شبیه یه جور بیدار شدن بود. شما نمی‌توانی دوباره اینکارو بکنی و بیدار بشی. اما در فصل دوم، روانشناسی برای این حرکت قهرمانانه وجود داره اما دنبال صحنه دیگه ای از هوپر نباشید که لباس به تن نداره.
  4. پاول ریسر (Paul Reiser) شخصیت قدرتمندی را بازی می‌کند که سعی دارد با بحران هاوکینز کنار بیاید. او می‌گوید: من واسه راست و ریس کردن کارها اومدم.
  5. سادی سینک (Sadie Sink) شخصیتی را بازی می‌کند که به گروهی از دوستانش ملحق می‌شود. خیلی درباره او نمی‌دانیم جز اینکه از کالیفرنیا به هاوکینز آمده است.
  6. شانون پرسر (Shannon Purser) شخصیت مورد علاقه طرفداران را بازی می‌کند. او میکروفون را گرفت تا سوال یکی از طرفداران را جواب بدهد. او به سن اصلی دعوت شده بود و از او پرسیده شد:

آیا بارب (Barb) در فصل دوم هم هست؟ نه اما عدالت درباره او رعایت می شود و از او انتقام گرفته می شود.

  1. صحنه اژدها و سیاه چال‌ها یکی از چیزهایی است که بازیگر جوانی آن را ساخته است. بازیگران این صحنه گفتند که این یکی از تجربه‌های خوبشان در فصل اول بوده است. وولف هارد (Wolfhard) گفت: “این اولین صحنه‌ای بود که من فیلم‌برداری کردم و اولین صحنه فیلم هم بود. یادمه برق‌ها رفت و همه زدند زیر خنده و هیچ کاری نمیشد کرد.” اسکاپ (Schapp) می‌گوید: “آن جا بود که بیشتر باهم آشنا شدیم. گاتن (Gaten) شکلک در می‌آورد و ما می‌خندیدیم.”

منبع: variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.