سارا پالسون به فیلم Glass پیوست

25 July 2017 - 10:00

سارا پالسون (Sarah Paulson) به فیلم جدید ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) تحت عنوان Glass «شیشه» برای بازی در نقشی کمکی پیوست. شیامالان پس از اکران فیلم اخیر خود با نام Split «تقسیم» رسماً اعلام کرد که این فیلم با دیگر ساخته‌اش یعنی Unbreakable «ناشکستنی» در یک جهان رخ می‌دهد و تصمیم دارد تا «شیشه» را به عنوان دنباله‌ای مستقیم برای هر دوی آن‌ها مقابل دوربین ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

شیامالان مدتی قبل اعلام کرده بود که در حال حاضر بر روی فیلمنامه فیلم «شیشه» کار می‌کند و تصمیم دارد تا آن را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده ببرد. قرار است که برخی از بازیگران دو فیلم «ناشکستنی» و «تقسیم» در این پروژه حضور یابند. اینک اما، این نویسنده و کارگردان خبر از حضور بازیگر جدیدی در این فیلم داده است.

شیامالان از طریق حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که سارا پالسون که تاکنون موفق به کسب جایزه از جشنواره گلدن گلوب شده است، در فیلم «شیشه» هنرنمایی خواهد کرد. بینندگان تلویزیون، پالسون را به خاطر بازی در سریال American Horror Story می‌شناسند.

قرار است که در فیلم «شیشه» شاهد تقابل دیوید دان (David Dunn) با بازی بروس ویلیس (Bruce Willis) از فیلم «ناشکستنی» و کوین کرامب (Kevin Crumb) با هنرنمایی جیمز مک‌آووی (James McAvoy) از فیلم «تقسیم» باشیم. با این حال، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) که در فیلم «ناشکستنی» در نقش الیجا پرایس (Elijah Price) نقش‌آفرینی کرد، برای تکرار نقش خود باز خواهد گشت. در همین راستا، آنا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) از فیلم «تقسیم» نیز در این دنباله حضور خواهد داشت.

متاسفانه تابدین لحظه نقشی که برای پالسون در نظر گرفته شده نامشخص است. فیلم «شیشه» به تهیه‌کنندگی جیسون بلوم (Jason Blum)، مارک بیونستوک (Marc Bienstock)، اشوین راجان (Ashwin Rajan) و خود شیامالان برای اکران در تاریخ جمعه ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.