تاریخ اکران بیست‌و‌پنجمین قسمت سری James Bond مشخص شد

25 July 2017 - 19:00

جدیدترین قسمت از سری سینمائی محبوب James Bond «جیمز باند» در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده‌های سینما خواهد آمد. هنوز مشخص نیست که چه کسی بر روی صندلی کارگردانی این پروژه می‌نشیند. سم مندس (Sam Mendes) پس از کارگردانی آخرین قسمت این سری با نام Spectre «شبح»، ابراز داشت که دیگر سکان هدایت قسمت جدیدی از این مجموعه را بدست نخواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

سم مندس با کارگردانی فیلم Skyfall «اسکای‌فال» توانست تا بار دیگر نام سری «جیمز باند» را بر سر زبان‌ها بیندازد و یکی از بهترین قسمت‌های این مجموعه را به تصویر بکشد. هنوز مشخص نیست که آیا دنیل کریگ (Daniel Craig) برای بازی در نقش جیمز باند به این سری بازخواهد گشت یا خیر، اما منابع خبری مختلف اعلام کرده‌اند که وی در قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» نیز حضور خواهد داشت.

«EON Productions» رسماً اعلام کرد که بیست و پنجمین قسمت از سری «جیمز باند» از تاریخ جمعه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹) به روی پرده‌های سینماهای آمریکای شمالی خواهد رفت و پس از آن نیز در گیشه‌های جهانی به اکران در خواهد آمد. اگرچه هنوز کارگردان این دنباله مشخص نشده است اما نیل پورویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade)، همانند گذشته، وظیفه نگارش فیلمنامه آن را بر عهده دارند.

هم وید و هم پورویس در فیلم‌هایی که دنیل کریگ لباس مامور مخفی ۰۰۷ را به تن کرده است، حضور داشته‌اند. بنابراین این فیلم در دستان افراد خوبی قرار دارد. اگر کریگ از ایفای این نقش کناره‌گیری کند، چهره‌هایی نظیر ادریس آلبا (Idris Elba) و تام هاردی (Tom Hardy) آماده هنرنمایی در قالب یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمائی هستند. اگرچه این دسته شامل طیف وسیع‌تری از بازیگران می‌شود. از پل مک گوگان (Paul McGuigan)، کارگردان سریال Sherlock، و کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به عنوان گزینه‌های احتمالی کارگردانی این فیلم یاد می‌شود اما هنوز هیچ چیزی در این باره قطعی نیست.

شایعات متعددی در باب ساخت نسخه‌های فرعی از سری «جیمز باند» نیز منتشر شده است که به نظر می‌رسد حداقل تا زمان اکران بیست و پنجمین قسمت از این سری از آن‌ها خبری نباشد. همانطور که پیشتر اشاره شد، جدیدترین قسمت سری «جیمز باند» از روز ۱۷ آبان ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹) به صورت گسترده به روی پرده می‌رود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.