گزارش: بازگشت دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷

26 July 2017 - 11:53

با برگزاری کامیک کان سن دیگو در هفته گذشته، خبرهای بزرگی به‌سرعت منتشر شد. پس از انتشار تریلرهای مختلف و زمان اکران فیلم‌های مهم و پرطرفدار در این روزها، خبرهایی درمورد بیست و پنجمین قسمت James Bond (جیمز باند) که هنوز عنوانی برای آن انتخاب‌نشده، به گوش می‌رسد. اکانت رسمی توییتر در پستی اعلام کرد که بیست و پنجمین قسمت James Bond (جیمز باند) در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در آمریکا اکران خواهد شد؛ به‌طوری‌که زودتر از این تاریخ فیلم در بریتانیا و کشورهای دیگری اکران می‌شود. اما آمریکایی‌ها تمایلی ندارند تاریخ اکران به تأخیر بیفتد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به‌هرحال اخبار دیروز جزئیات مهمی را در برنمی‌گرفت که آیا ستاره برجسته‌ای بنام دنیل کریگ (Daniel Craig) بار دیگر با کت‌وشلوار رسمی بازمی‌گردد یا خیر. امروز این سؤال به‌وضوح توسط روزنامه نیویورک‌تایمز پاسخ داده شد که اعلام کرد کریگ (Craig) برای مأموریت جدیدش بازخواهد گشت. با توجه به اینکه او به‌تازگی به‌صورت بسیار شفاف بیان کرد که از بازی در نقش مأمور ۰۰۷ نفرت دارد. روزنامه نیویورک‌تایمز در مورد جدیدی اشاره می‌کند که مصاحبه او با نشریه بریتانیا در ماه اکتبر جایی که کریگ (Craig) ادعا کرده بود او ترجیح می‌دهد مچ دست خود را با شیشه‌های خردشده بشکافد تا بار دیگر نقش جاسوس مخفی را ایفا کند. دنیل کریگ (Daniel Craig) بعدها  نقل‌قولی که از جانب او منتشرشده بود را مورد انتقاد قرارداد و ادعا کرد که در طول مصاحبه در شرایط نامناسبی بوده است.

خبر بسیار خوبی است که دنیل کریگ (Daniel Craig) نقش مأمور ۰۰۷ را ایفا می‌کند. او در طی دهه گذشته نقش مأمور ماهری را به نمایش گذاشت که ترکیبی از ظرافت خاص و خشونت بود. اگرچه که او به‌طور آشکاری تحت تأثیر نقش خود در فیلم‌های جیمز باند قرارگرفته اما تماشای نقش جدید کریگ (Craig) در فیلم Logan Lucky (لوگان خوش‌شانس) هیجان‌انگیز است که از شور و حرارت باند خارج‌شده و می‌تواند مورد استقبال طرفدارانش برای بازگشتی شکوهمند به فرنچایز قرار بگیرد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.