فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» رفع توقیف شد

25 July 2017 - 15:35

فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲» ساخته علیرضا امینی که به دلیل تلخی داستان آن از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بازماند و دیگر اجازه اکران در سینماهای کشور را پیدا نکرد بنا بر اعلام یکی از خبرگزاری‌ها رفع توقیف شد. عوامل این فیلم سینمایی با پذیرش محدودیت سنی، توانستند بعد از چهارسال پروانه نمایش آن را دریافت کنند.

پس از عدم نمایش فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» در جشنواره فیلم فجر سال ۹۲، علیرضا امینی کارگردان این فیلم سینمایی در سال ۹۴ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم برای اکران در سینماهای کشور نیازمند اجرای محدودیت سنی برای تماشاگران است .

امروز خبرگزاری فارس اعلام کرده که فیلم «بلوک ۹ خروجی ۲» علیرضا امینی پس از گذشت ۴ سال رفع توقیف شده و پروانه نمایش خود را دریافت کرد و به احتمال زیاد پاییز امسال به اکران خواهد.

پس از اعلام وزیر ارشاد برای تعیین تکلیف فیلم‌های توقیفی، «بلوک ۹ خروجی ۲» دومین فیلمی است که توانسته، نظر اعضای شورای پروانه نمایش را بدست آورد و با پذیرش رده بندی سنی پروانه نمایش خود را دریافت کند.

این فیلم در دوره مدیریت جواد شمقدری، یک سال و نیم پشت در اتاق شورای پروانه ساخت مانده بود و نهایتا توانست مجوز ساخت دریافت کند. در خلاصه داستان «بلوک ۹ خروجی ۲» آمده است: «بعد از مرگ مادربزرگ، زن و شوهری که چندسال از جدایی‌شان می‌گذرد، برای بهبود و سلامت روحی دخترشان به مسافرت می‌روند…».

 امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا‌، شبنم مقدمی‌ و.. در ا‌ین فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آی‌سینما

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.