تصویری جدید از شخصیت Poison Ivy در سریال Gotham منتشر شد

18 August 2016 - 09:00

شبکه‌ی تلوزیونی فاکس (FOX) درباره‌ی علت تغییرات به وجود آمده در فصل سوم سریال Gotham به اندازه‌ی کافی روشن‌سازی نکرده است و تبدیل شدن کلر فولی (Clare Foley) جوان در نقش آیوی پپر (Ivy Pepper) به مگی گیا (Maggie Geha) که نقش پویزن آیوی (Poison Ivy) بالغ را بازی میکند یکی از این تغییرات مرموز است. تصاویر منتشر شده ار فصل سوم سریال نشان‌دهنده‌ی بازگشت چهره‌ی اشنای آیوی پپر هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت TVInsider تصویری از صحنه‌ی فیلمبرداری منتشر کرده که مگی گیا در نقش آیوی پپر نشان می‌دهد و به جای لباس بازی در صحنه‌های تبلیغاتی فصل سوم، یک پیراهن ورزشی بر تن دارد. اظهارات قبلی تهیه‌کننده سریال، جان استیونز (John Stephens)، تایید می‌کند که در نتیجه‌ی فرار از ایندین هیل (Indian Hill) میزانی از قدرت او مصرف و بر سن آیوی افزوده می‌شود.

Gotham-poison-ivy-pic

در گذشته استیونز و مگی گیا این نظریه که آیوی همچنان از لحاظ ذهنی ۱۴ ساله است را تایید کرده‌اند. با توجه به عکس به نظر میرسد که هنوز ایوی قدرت خود را به دست نیاورده و با گیاهان ارتباط زیادی ندارد.

فصل سوم سریال Gotham بندیکت ساموئل (Benedict Samuel) به عنوان کلاهدوز دیوانه (Mad Hatter)، محفل جغدها (The Court of Owls)، جیمی چانگ (Jamie Chung) به عنوان والری واله (Valerie Vale)، برادران توییدل(Tweedle brothers) و سالامون گراندی (Solomon Grundy) را معرفی می‌کند. در این فصل شلوع باید منتظر بازگشت فیش مانی (Fish Mooney) هم باشیم.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.