تاریخ پخش و تریلر فصل پنجم سریال Vikings منتشر شد

26 July 2017 - 12:30

اطلاعات‌ جدیدی‌ پیرامون فصل پنجم سریال Vikings در کامیک‌کان سن‌دیگو منتشر شد. این سریال الهام گرفته از مجموعه افسانه‌های قهرمان Norse، راگنار لاثبروک (Ragnar Lothbrok) و پسرانش است که سعی دارند انگلیس، فرانسه و کشورهای دیگری را در اروپا شکست بدهند. نویسنده این کتاب مایکل هرست (Michael Hirst) است که نویسنده مستقل سریال هم می باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل پنجم این سریال، درام تاریخی خواهد بود که با مرگ راگنار (تراویس فیمل) سمت و سوی متفاوتی پیدا کرده و حالا پسران او، بیورن Bjorn Ironside (الکساندر لادویگ)، Ivar the Boneless (اکس هو)، Hvitserk (مارکو ایسلو) و Ubbe (گوردن پاتریک اسمیت) مورد توجه قرار می گیرند، درحالی‌که سعی دارند زمین‌های نامعلومی را اشغال کنند و علیه دشمن جدیدی، Bishop Heahmund، بجنگند که جاناتان ری میرز (Jonathan Rhys Meyers) نقش آن را بازی می کند.

دیروز در کامیک‌کان اعلام شد که فصل جدید Vikings از چهارشنبه ۲۹ نوامبر ساعت ۹ شب از شبکه History با قسمت‌های دو ساعته شروع به پخش می‌کند. آرتورو اینتریان (Arturo Interian) مدیر ارشد واحد برنامه‌ریزی History درباره آغاز پخش این سریال می‌گوید:

سریال واکینگ‌ها داستان برجسته‌ای دارد. وقتی مایکل هرست به ما درباره طرح حماسی‌اش برای آغاز این فصل گفت، دو ساعت طول کشید تا تعریفش کنیم. فصل پنجم واکینگ‌ها را به زمین‌های نامعلومی می‌کشاند که در هیچ سریالی تا حالا ندیده‌ایم.

توصیف و شرح رسمی فصل پنجم نشان می‌دهد که فصل بزرگی را شاهد خواهیم بود که پسر شرور راگنار، ایوار را نشان می دهد که با تبر به سینه برادرش Sigurd (دیوید لینداستورم) زد. مشخص شد که وایکینگ‌های محبوب ما سفر خود به نقاط دور دست را شروع کرده و دنیا را فتح می کنند. خلاصه این فصل را می‌توانید از قسمت ایین بخوانید:

فصل پنجم با ادعای ایوار برای رهبری ارتش بزرگ هیتن شروع می شود درحالی‌که Lagertha بعنوان ملکه Kattegat تاج‌گذاری می‌کند، قتل برادر ایوار، سیگارد، زمینه را برای جنگ‌های خونین فراهم می‌کند تا پسران راگنار نقشه بکشند انتقام مرگ پدرشان را بگیرند. Bjorn به دنبال سرنوشتش به دریای مدیترانه می رود و Floki که تازه همسرش، Helga، را از دست داده، به دریا می‌رود تا خود را تسلیم اراده ی خدایان کند. این فصل پر از اتحادهای شگفت‌انگیز و خیانت‌های باور‌نکردنی است درحالی‌که واکینگ‌ها برای سلطه‌جویی بر دنیا می‌جنگند.”

همچنین نگاهی بر تریلر فصل پنجم این سریال خواهیم داشت که در کامیک‌کان سن‌دیگو منتشر شده و جنگ داخلی خونینی را نشان می‌دهد که برادر با برادر می جنگد، لاگرتا برای به دست گرفتن کنترل کاتگات با ایوار می‌جنگد و دشمن جدیدی پدیدار می شود. می‌تواند این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

براساس آنچه در این تریلر دیدیم و توصیفی که خواندیم، فصل هیجان‌انگیزی از واکینگ‌ها را شاهد خواهیم بود که عصر راگنار را ‍‍پشت سرگذاشته و واکینگ‌ها قلمرو خود را گسترش می‌دهند.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.