تاد مک‌فارلین فیلم Spawn را به فیلم Jaws تشبیه کرد

در طی اطلاعیه‌های عظیمی که در آخر این هفته در کمیک-کان سن دیگو (San Diego) اعلام شد، شاید بزرگ‌ترین اطلاعیه برای طرفداران کتاب‌‌های کمیک، اطلاعیه تاد مک‌فارلین (Todd McFarlane) بود که از فیلم جدید Spawn خبر می‌داد. در کنار بحث درباره لیست بازیگرانی که علاقه‌مند به کار در این پروژه هستند، مک‌فارلین گفت که ساختار روایت این داستان شبیه به ساختار داستانی فیلم Jaws «آرواره‌ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است که این حرف کمی شبیه به یک اقتباس غیر محتمل است. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

مک‌فارلین توضیح داد:

ما در متن نمایش‌نامه دو نقش اصلی داریم. مشخص است که یکی از این دو نقش مربوط به خود شخصیت اسپاون است، اگرچه ممکن است عجیب باشد که نقش او بزرگ‌ترین نقش در این فیلم نیست، و نقش بعدی نقش پلیس است. نقش پلیس در این فیلم، شخصیتی به نام تویچ (Twitch) است که از نسخه اول در فیلم حضور داشته. من شخصیت تویچ در این فیلم را به طریقی شبیه به برادی (Brody) می‌دانم که در فیلم Jaws نقش کلانتر را ایفا می‌کرد. اگر چه که اسم آن فیلم Jaws (آرواره‌ها) بود ولی تمام فیلم درباره آرواره‌ها (کوسه‌ها) نبود؛ آن‌ها فقط در زمان مناسبی خودشان را نشان می‌دادند تا فیلم را ارزشمند کنند.

شخصیت کلانتر برادی بود که در فیلم Jaws به عنوان نماینده انسان‌ها حضور داشت، و به دنبال آن عنصر فوق‌العاده‌ای می‌گشت که به گونه‌ای فیلم را می‌ساخت، و برای من هم آن عنصر وجود دارد، بقیه بخشهای دیگر این داستان معمولی است، به غیر از (الگوی) حرکت سایه‌ها، و زمان‌هایی که سایه‌ها حرکت می‌کنند، شخصیت پلیس فکر می‌کند که دارد عقلش را از دست می‌دهد، پس او حتی به حرکت سایه‌ها نیز اعتماد ندارد.

کوسه در فیلم Jaws به ندرت دیده می‌شود، ولی با توجه به اینکه مک فارلین اشاره کرد، که هنوز اسپاون بخش عمده‌ای از فیلم را در بر می‌گیرد، پس ما پیش‌بینی می‌کنیم که شخصیت اسپاون را بیشتر در فیلم خواهیم دید. در عوض ایده این فیلم، حداقل به طور جزئی، به جای قهرمان فراطبیعی از غیرنظامیان و مردم عادی می‌گوید.

او درباره بازیگرانی که در نظر دارد در این فیلم از آن‌ها استفاده کند، گفت:

دو بازیگر به انتظار من نزدیک شدند و آن‌ها هنوز یکی از گزینه‌ها هستند، و من جدیداً با آژانس هنرمندان خلاق (Creative Artists Agency) قرارداد بسته‌ام که بزرگ‌ترین آژانس استعداد در هالیوود است، بنابراین آن‌ها تعداد زیادی افراد با استعداد دارند که اگر بفهمند نقش‌های این فیلم هنوز خالی هستند، آن‌ها را برای ایفای این نقش‌ها پیشنهاد خواهند داد.

فیلم Spawn قرار است تا توسط شرکت بلوم هاوس (Blumhouse) منتشر شود؛ این شرکت فیلم‌هایی چون The Purge «پاکسازی» ، Paranormal Activity «فعالیت فراطبیعی» و The Belko Experiment «آزمایش بلکو» را در کارنامه خود دارد. بودجه این فیلم حدود ۱۰ میلیون دلار است و هنوز هیچ زمانی برای پخش این فیلم مشخص نشده است.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.