هزینه فیلمبرداری مجدد فیلم Justice League حدود ۲۵ میلیون دلار خواهد بود

26 July 2017 - 20:00

فیلمبرداری مجدد برخی از صحنه‌های فیلم Justice League «لیگ عدالت» به دلیل درگیری بازیگران آن در پروژه‌های دیگرشان، هزینه زیادی به همراه دارد. جهان سینمائی گسترده دی‌سی از استودیوی «برادران وارنر» همانند سری Avengers «انتقامجویان» مارول، فیلمی با عنوان «لیگ عدالت» دارد که در آن بیشتر ابرقهرمانان این جهان گرد هم می‌آیند تا با شر مبارزه کنند. در این فیلم شاهد حضور ابرقهرمانانی از جمله بتمن، زن شگفت‌انگیز، فلش و آکوامن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تولید فیلم «لیگ عدالت» مدت‌هاست که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. چندی پیش، زک اسنایدر (Zack Snyder) که کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت، به دنبال خودکشی دخترش و مشکلات خانوادگی‌اش از ادامه سکان‌داری آن انصراف داد. به موجب همین امر، استودیوی «برادران وارنر»، جاس ویدون (Joss Whedon) کارگردان فیلم «انتقامجویان» مارول را برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی آن انتخاب کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر، فیلمبرداری مجدد این پروژه هزینه‌های زیادی را به «برادران وارنر» تحمیل خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، فیلمبرداری مجدد فیلم «لیگ عدالت» در دو ماه آینده، به دلیل برنامه شلوغ کاری بازیگران آن، ۲۵ میلیون دلار به هزینه‌های ساخت آن می‌افزاید. به تازگی ازرا میلر (Ezra Miller) که در این فیلم در نقش شخصیت فلش ظاهر شده به دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» پیوسته است. در عین حال، هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش سوپرمن نیز در ششمین قسمت از سری Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» حضور دارد و نمی‌تواند خود را به مراحل فیلمبرداری مجدد فیلم «لیگ عدالت» برساند. این در حالی است که برخی از منابع ابراز داشتند که از جاس ویدون به عنوان کارگردان اصلی این فیلم یاد نخواهد شد و به نظر می‌رسد که تنها نام وی را در تیتراژهای آن خواهیم دید.

باید دید که سران استودیوی «برادران وارنر» چه چاره‌ای برای این مشکل می‌اندیشند و آیا نسخه نهایی «لیگ عدالت» می‌تواند انتظارات بالای طرفداران این جهان سینمائی را پس از اکران موفق فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» پاسخ دهد یا خیر. فیلم «لیگ عدالت» برای اکران گسترده در روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.