آن هاتاوی در حال مذاکره برای حضور در فیلم Barbie است

26 July 2017 - 21:00

اینطور که به نظر می‌رسد، بازیگر برنده اسکار آن هاتاوی (Anne Hathaway) در حال مذاکره با تهیه‌کنندگان فیلم لایو اکشن Barbie «باربی» جهت حضور در یکی از نقش‌های اصلی این پروژه است. از نخستین روزهای توسعه این پروژه از امی شومر (Amy Schumer) به عنوان یکی بازیگران آن یاد می‌شد اما اینطور که به نظر می‌رسد مشکلات متعددی بر سر راه پروژه جدید استودیوی «سونی پیکچرز» وجود دارد. قرار است که فیلم زنده «باربی» از تابستان سال آینده میلادی به روی پرده برود اما همچنان کارگردان آن مشخص نشده است. دیابلو کودی (Diablo Cody) نویسنده فیلمنامه Juno «جونو» وظیفه نویسندگی این پروژه را بر عهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

عروسک‌ باربی توسط شرکت اسباب‌‌بازی سازی «متل» در سال ۱۹۵۹ میلادی وارد بازار شد و توانست خیلی زود به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند. این برند در طول سال‌های مختلف به مدیوم‌های مختلف راه پیدا کرده است و اخیراً نیز استودیوی «سونی» تصمیم دارد فیلمی سینمائی از این عروسک بسازد.

بر اساس گزارش وب‌سایت «The Tracking Board»، در حال حاضر از آن هاتاوی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم «باربی» یاد می‌شود اما این بازیگر برنده اسکار برنامه کاری شلوغی دارد که حضور آن در این فیلم را با تردید همراه کرده است. گفتنی است که آلثا جونز (Aletha Jones) به عنوان کارگردان این پروژه در نظر گرفته شده است و امی پاسکال (Amy Pascal)، والتر اف. پارکز (Walter F. Parkes) و لوری مک‌دونالد (Laurie MacDonald) از استودیوی «سونی» به همراه شرکت «متل» وظیفه تولید آن را بر عهده دارند.

هاتاوی اخیراً بازی در پروژه Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» را به پایان رسانده و از اوایل سال جاری میلادی با فیلم Colossal «غول‌آسا» به روی پرده‌های سینما آمده است. فیلم «باربی» برای اکران گسترده از تاریخ جمعه ۸ تیر ماه (۲۹ ژوئن ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.