سریال تلویزیونی Halo همچنان در دست توسعه قرار دارد

27 July 2017 - 09:00

سریال تلویزیونی Halo، اثر لایو اکشن استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد. شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ میلادی و در جریان رونمایی از کنسول ایکس‌باکس وان، اعلام کرد که با کارگردان افسانه‌ای هالیوود یعنی استیون اسپیلبرگ در حال ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس مجموعه بازی‌های محبوب Halo است. اسپیلبرگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارد و شرکت تولیداتی‌اش یعنی «Amblin Entertainment» نیز بخشی از تیم تولید این سریال خواهد بود. پیش از این قرار بود که نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) فیلمی سینمائی بر اساس این سری بسازد که هیچگاه به نتیجه نرسید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

«Showtime» پخش این سریال را بر عهده گرفته و گفتنی است که اسپیلبرگ علاوه بر تهیه‌کنندگی، سکان هدایت این پروژه را نیز بر عهده خواهد گرفت. پس از گذشت مدت زمانی از تائید رسمی این پروژه، اعلام شد که سریال تلویزیونی Halo در سال ۲۰۱۵ میلادی و همزمان با انتشار بازی Halo 5: Guardians محصول استودیوی ۳۴۳ Industries به روی آنتن خواهد رفت. با این حال، شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ میلادی، بخش سرگرمی‌های رسانه‌ای خود را تعطیل کرد و بسیاری از برنامه‌های این بخش لغو شدند. در آن زمان گفته می‌شد که ساخت سریال Halo نیز جزوی از برنامه‌های متوقف شده این بخش است. اما اینطور که پیداست، این گفته‌ها صحت ندارند.

به تازگی، شرکت مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳ Industries به وب‌سایت «AR12Gaming» اعلام کردند که سریال تلویزیونی Halo همچنان با مشارکت «Showtime» و «Amblin Entertainment» در دست تولید قرار دارد. متاسفانه جزئیات بیشتری در این رابطه از سوی شرکت‌های نامبرده شده منتشر نشد. بیانیه مربوطه در این باره به شرح زیر است:

فرآیند پیشرفت سریال تلویزیونی Halo همچنان ادامه دارد. ما می‌خواهیم اطمینان دهیم که این [پروژه] به شکلی صحیح و با همراهی همکارانی خلاق (استیون اسپیلبرگ و Showtime) در دست ساخت است و این مهم به ما کمک می‌کند تا بهترین سری Halo را مطابق با انتظارت و لیاقت طرفداران بسازیم. در حال حاضر اما، جزئیات بیشتری برای اشتراک‌گذاری نداریم.

در حال حاضر، اسپیلبرگ بر روی دو فیلم جدید به نام‌های The Papers «کاغذها» و Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» کار می‌کند و برنامه کاری شلوغی دارد. پیش‌بینی می‌شود که اسپیلبرگ پس از فارغ شدن از پروژه اقتباس سینمائی رمان‌های علمی تخیلی ارنست کلاین (Ernest Cline)، یعنی « بازیکن شماره یک آماده» »، کار بر روی سریال تلویزیونی Halo را آغاز کند.

اگرچه Halo یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندها در زمینه بازی‌های ویدئویی است، اما هنوز نتوانسته تا حضوری شایسته در مدیوم سینما و تلویزیون داشته باشد. پیش از این، سریالی بر اساس این سری تحت عنوان Halo: Nightfall به نویسندگی پل شیورینگ (Paul Scheuring) و توسط استودیوی فیلمسازی ریدلی اسکات (Ridley Scott) یعنی «Scott Free Productions» تولید شده بود که استقبالی از آن نشد. طرفداران Halo مشتاقانه منتظر ساخت سریال تلویزیونی Halo توسط اسپیلبرگ هستند و امید زیادی به آن دارند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.