تام هاردی در فیلم My War Gone By, I Miss It So, حضور خواهد داشت

27 July 2017 - 10:00

طبق گزارش رسمی «ورایتی»، تام هاردی (Tom Hardy) ضمن تهیه‌کنندگی فیلم جنگی My War Gone By, I Miss It So, «جنگ من به پایان رسیده، من آن را از دست داده‌ام» به هنرنمایی در آن نیز خواهد پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم بر اساس رمانی با همین عنوان به نویسندگی آنتونی لوید (Anthony Loyd)، روزنامه‌نگار انگلیسی و خبرنگار جنگی، ساخته خواهد شد. گوین اُکانر (Gavin O’Connor) کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد و همراه با اسکات لستیتی (Scott LaStaiti) آن را تهیه و تولید خواهد کرد. لستیتی سال گذشته شرکت «Palantir Group» را به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدات سینمائی و تلویزیونی راه‌اندازی کرد.

رمان «جنگ من به پایان رسیده، من آن را از دست داده‌ام» به روایت سرگذشت شخصی لوید در جنگ بوسنی و حضور وی در ارتش بریتانیا و همچنین مشکلات خانوادگی‌اش می‌پردازد. هاردی در رابطه با این کتاب اظهار داشته است:

«جنگ من به پایان رسیده، من آن را از دست داده‌ام» یک داستان وحشیانه و در عین حال حساس است که ماهیت اعتیاد و جنگ را در بر می‌گیرد. من تحت تاثیر کار آنتونی، کلمات و تجربیاتش قرار گرفته‌ام و او برای من یک صدا و یک کتاب مهم است.

لوید در یک خانواده‌ای نظامی و سنتی متولد و با داستان‌هایی از قهرمانان جنگی بزرگ شد. وی تمایل داشت تا از خطوط مقدم جنگ را تجربه کند، بنابراین در سن ۲۶ سالگی به ارتش بریتانیا پیوست و در جنگ بوسنی حضور یافت. وی در این بازه، شاهد جنگی وحشیانه میان صرب‌ها، کروات‌ها و مسلمانان بوسنی بود. آنتونی معتاد الکل و مواد مخدر شد و پس از بازگشت به خانه تلاش کرد تا از آن‌ها روی برگرداند.

در حال حاضر هاردی با فیلم Dunkirk «دانکرک» بر روی پرده‌های سینما حضور دارد. اُکانر نیز بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های The Accountant «حسابدار»، Jane Got a Gun «جین اسلحه دارد»، Warrior «مبارز» و Pride and Glory «غرور و افتخار» شناخته شده است.

لستیتی در خصوص این پروژه و منبع اقتباسش بیان داشت:

کتاب آنتونی فراموش‌نشدنی و قاطعانه است و نشان می‌دهد انسانیت در بالاترین و پائین‌ترین سطح خود قرار گرفته است. من نمی‌توانم درخواست تیمی خلاق‌تر از گوین و تام داشته باشم و بسیار هیجان‌زده‌ام که قرار است در این پروژه با آن‌ها همکاری کنم.

فیلم «جنگ من به پایان رسیده، من آن را از دست داده‌ام» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.