کاپیتان مارول در Avengers: Infinity War حضور نخواهد داشت

27 July 2017 - 10:59

Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) دارای تعداد زیادی قهرمان خواهد بود اما Captain Marvel (کاپیتان مارول) با بازی بری لارسون (Brie Larson) در بین آن‌ها نیست. در کامیک-کان سن دیگو کارگردان جو روسو (Joe Russo) به سایت ComicBook گفت که “کارول دنورز” (Carol Danvers) یا همان کاپیتان مارول در سومین فیلم از Avengers (انتقام‌جویان) حضور نخواهد داشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.
شایعه شده بود که Captain Marvel (کاپیتان مارول) در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت) ظاهر خواهد شد، اما این جمله‌ی آخر روسو، به همه‌ی آن‌ها خاتمه داد. در عوض، کارول (Carol) قرار است در فیلم انفرادی Captain Marvel حضور داشته باشد که اکران آن برای ۸ مارس سال ۲۰۱۹ زمان‌بندی شده است. او همچنین شانس حضور در چهارمین فیلم Avengers را که بدون عنوان است و تاریخ اکران آن ۳ می سال ۲۰۱۹ است، نیز دارد. البته این موضوع تاکنون تایید نشده است.
در سالن اچ استودیو مارول در کامیک-کان سن دیگو، کیوین فیج (Kevin Feige) اعلام کرد داستان Captain Marvel در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ خواهد بود و نیک فیوری (Nick Fury) با هر دو چشم خود در آن ظاهر می‌شود. ضد قهرمان‌های فیلم Skrull هایی خواهند بود که این اولین حضورشان در دنیای سینماتیک مارول است. به غیر از این‌ها، چیز دیگری از Captain Marvel مشخص نیست.
اطلاعات بیش‌‌تری در مورد فیلم سال آینده‌ی Avengers: Infinity War در اختیار داریم. هم در نمایشگاه D23 و هم در کامیک-کان، مشخص شد که تانوس (Thanos) برای دست‌یابی به قدرت نامحدود در مصاف با هر دو گروه Avengers (انتقام جویان) و Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) خواهد بود.
همانطور که انتظار می‌رود، مکان پنج تا از شش سنگ نامحدود، مشخص است. سنگ Tesseract یا همان Space Stone (سنگ فضا) در اسگارد قرار دارد. Mind Stone (سنگ ذهن) در سر ویژن (Vision) بر روی زمین قرار دارد. Reality Stone (سنگ حقیقت) نزد Collector است. Power Stone (سنگ قدرت) یا همان Orb در Xandar است و در نهایت Time Stone (سنگ زمان) در چشمان Agamotto بر روی زمین است. اما مکان دقیق سنگ ششم، هنوز مشخص نیست. حضور فرزندان تانوس (Thanos) نیز در فیلم تایید شده است.
بازیگران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) شامل رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، جاش برولین (Josh Brolin)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، تام هیدلستون (Tom Hidleston)، کریس ایوانز (Chris Evans)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، کریس پرت (Chris Pratt)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، سباستین استان (Sebastian Stan)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، پاول بتانی (Paul Bettany)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، کارن گیلان (Karen Gillan)، وین دیزل (Vin Diesel)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، پوم کلمنتیف (Pom Klementieff)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، تام هالند (Tom Holland) و آنتونی ماکی (Anthony Mackie) هستند. این فیلم در ۴ می ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و به دنبال آن فیلم چهارم سوم می ۲۰۱۹ اکران می‌شود.
منبع: cbr

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.