فصل چهارم سریال فلش جالب خواهد بود

27 July 2017 - 14:02

سریال The Flash به گفته‌ی کارگردانش، تاد هلبینگ (Todd Helbing)، دوباره با پخش فصل چهارم پر از هیجان می‌شود. برخلاف دفعه قبل این دفعه همه چیز تغییر می‌کند خصوصا اینکه بری خودش را قربانی می‌کند و وارد زندان Speed Force می‌شود. اما غم و اندوه به زودی به پایان می‌رسد. با سینماگیمفا همراه باشد.

کامیک‌کان سن دیگو اخبار مربوط به بزرگترین و بهترین سریال‌ها مانند ارو ورس سریال Arrow شبکه CW، سریال  Legends of Tomorrow، Supergirl  و The Flash دی سی را پوشش می‌دهد. چندین تریلر و خبر نیز برای طرفداران مشتاق این فیلم ها منتشر شدند. برای طرفداران اسکارلت اسپیدستر همه چیز با اطلاعاتی که هلبینگ منتشر کرده واضح تر شده است.

تهیه کننده این سریال در مصاحبه ای با CB قول داستان فوق العاده ای را داده که فلش از قسمت‌های آخر فصل سوم آن را روایت کرده و در فصل چهارم جذاب‌ تر هم می‌شود:

سال گذشته، وقتی نشان دادیم که آیریس بعدا می‌میرد تا ناراحتی و غم موجود در سریال را حفظ کنیم، همه چیز تغییر کرد و مسئولیت ما سنگین تر شد تا حواسمون بیشتر به فیلمنامه و سریال باشه چون جو سنگینی در سریال بوجود آورده بودیم که فکر نمی‌کردیم اینقدر دردسرساز باشه. نمی‌خوام چیز بدی درباره فصل سه بگم. من خودم شخصا فصل سه رو خیلی دوست دارم و عاشق ساویتارم و داستانی که نوشتیم هم دوست دارم اما فکر می‌کنم که این بار خیلی داستان رو تیره و تار کردیم. آره، فکر می‌کنم یه جور ضدحال واسه شادی و خوشحالی اونهایی بودیم که داشتند لذت می‌بردند از فیلم. ما دوباره داریم سعی می‌کنیم این هیجان را به فلش برگردونیم و من خیلی واسه این فیلمنامه جدید خوشحالم، چون خیلی خیلی بامزه و خوبه.

اگرچه عنوان قسمت اول، Rebirth، یک نوع ریبوت به حساب می آید اما به گونه‌ای نیست که هرچی تا حالا دیدیم کنار گذاشته شود. بلکه بیشتر حالت اصلی سریال را شاهد خواهیم بود و ورژن شاد و پر از انرژی فلش را بدون مسئولیت سنگینی که در چند قسمت گذشته بر گردنش بود، می‌بینیم.

جدای از صحبت‌های هلبینگ و تریلری که از این سریال منتشر شد، فلش چند بازیگر جدید هم به این فصل اضافه کرده؛ مانند نیل ساندیلندز (Neil Sandilands) که نقش تبهکار اصلی سریال، Thinker، را بازی می‌کند. دستیار او، Mechanic، را کیم انگلبرکت (Kim Engelbrecht) بازی می‌کند. دنی ترجو (Danny Trejo) نقش Breacher شکارچی را بازی می‌کند. هنوز اعلام نشده چه کسی نقش Elongated را بازی می‌کند.

منبع:  screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.