آغاز فیلم‌برداری انتقام جویان ۴ تایید شد

27 July 2017 - 15:00

فیلم  Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) کار فیلم‌برداری خود را ظرف دو هفته آینده آغاز می‌کند، این خبر را کارگردان این مجموعه، جو روسو (Joe Russo) هفته گذشته در کامیک‌کان سن دیگو اعلام کرد. مارول برای دو فیلم بعدی انتقام‌جویان از زمان ساخت سری‌های اول و دوم این مجموعه تصمیماتی گرفته بود و قرار بود این دو فیلم بدون وقفه هم زمان ظرف یک سال ساخته شوند. اما مارول سال گذشته نام Avengers: Infinity War Part 2 را به Avengers 4 تغییر داد تا طرفداران این سری از فیلم‌ها را بیشتر سر در گم کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا برادران روسو سکوتشان را شکسته‌اند و اعلام کرده‌اند که عناوین دو سری بعدی انتقام‌جویان بسیار متفاوت از هم خواهند بود. اما برنامه‌ی زمانی هر دوی این پروژه‌ها بیشتر نامشخص شده و این درحالی است که فیلم‌برداری اصلی فیلم Avengers: Infinity  War  تقریبا یک هفته پیش تمام شد و خیلی‌ها منتظرند ببینند برنامه‌ی مارول و برادران روسو برای فیلم‌برداری و تکمیل پروژه انتقام‌جویان ۴ چیست.

اخیرا جو روسو در مصاحبه‌ای با سایت خبری ComicBook.com اعلام کرده که برنامه‌ی تولید دو سری از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان شبیه چیزی است که طرفداران انتظارش را دارند و کار فیلم‌برداری اصلی سری چهارم ظرف دو هفته آینده آغاز می‌شود و تنها یک ماه وقفه بین فیلم‌برداری این دو فیلم وجود دارد:

خیلی باحاله. ما تازه یک هفته پیش فیلم‌برداری سری اول رو تموم کردیم و حالا ظرف دو هفته آینده فیلم‌برداری سری دوم رو شروع می‌کنیم. برنامه زمانی باحالی داریم.

روسو قبلا گفته بود که چقدر خودش و برادرش، آنتونی روسو، با کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک‌فیلی (Stephen McFeely) صحبت کردند تا روی فیلمنامه کار کنند و داستان متفاوتی را بنویسند:

هر دوی این فیلم‌ها پروژه‌های بزرگی هستند و باید متفاوت باشند. باید لحن و روایت متفاوتی داشته باشند و بتوانند مخاطبین را بطور متفاوتی غافلگیر کنند. ما خیلی روی فیلمنامه کار کردیم تا مطمئن بشیم که لحن و ساختار متفاوتی داره.

صحبت‌های روسو کمی غافلگیرکننده هستند چون همین چند وقت پیش بود که جاش برولین (Josh Brolin) گفته بود فیلمنامه انتقام جویان ۴ هنوز کامل نیست. این فقط می‌تواند دو معنی داشته باشد یا برولین اشتباه کرده یا قرار است سری بعدی را بدون فیلمنامه بسازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.