اطلاعات HBO درباره فصل هشتم سریال Game of Thrones

به نظر می‌رسد در آینده حتی در میانه‌ی تابستان هم باید منتظر زمستان‌ باشیم. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در روز چهارشنبه، طی برگزاری تور تابستانه‌ی مطبوعاتی انجمن منتقدین تلوزیون، رئیس بخش برنامه‌نویسی شبکه HBO، یعنی کیسی بلویز (Casey Bloys) اعلام کرد که:

تمام داستان شش قسمت فصل نهایی سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» آماده است و در دسترس قرار دارد، ولی این شبکه هنوز تصمیمی درباره اینکه این فصل از سریال در سال ۲۰۱۸ پخش شود یا در سال ۲۰۱۹، نگرفته است.

بلویس گفت شبکه HBO اکنون در حال برنامه‌ریزی برنامه تولید و هم‌چنین تعیین تدارکات برای فیلم‌برداری قسمت‌های آخر فصل هشتم این سریال است.

این فصل نسبت به دیگر فصل‌های این سریال بزرگ‌تر است، به همین خاطر آن‌ها تلاش می‌کنند تا متوجه شوند که فیلم‌برداری این فصل چه مقدار به طول می‌انجامد.

فیلم‌برداری فصل هفتم Game of Thrones از ماه آوریل شروع شده بود، درحالی‌که فیلم‌برداری فصل‌های قبلی این سریال از ماه جولای آغاز می‌شد تا بتوانند صحنه‌های سریال را در فصل زمستان فیلم‌برداری کنند. در جشنواره SXSW امسال، دیوید بنیوف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D.B. Weiss) که مسئولیت مدیریت این برنامه تلوزیونی را برعهده دارند، اعلام کردند که قرار است، آن‌ها چهار قسمت نهایی این سریال را به همراه دیو هیل (Dave Hill) که فصل اول این سریال را نوشت و برین کوهمن (Bryan Cogman) که قسمت اخیر این سریال (یعنی قسمت دوم فصل هفتم) را نوشت، بنویسند.

طراح صدای این سریال، یعنی پائولا فیرفیلد (Paula Fairfield) نیز در کنفرانس Con of Thrones که مربوط به طرفداران این سریال است، اعلام کرد که فصل آخر این سریال به اندازه یک عمر طولانی خواهد بود، اگرچه که تا وقتی روند تولید شروع نشود به طور دقیق نمی‌توان این مسئله را مشخص کرد. قرار است تا در تاریخ ۲۷ آگوست درباره فصل هشتم این سریال که فصل نهایی آن خواهد بود، اطلاع‌رسانی شود. هم‌چنین مدت زمان هر قسمت این فصل، ۸۲ دقیقه خواهد بود.

بلویس در روز چهارشنبه گفت:

من تصور می‌کنم که آن قسمت‌ها طولانی خواهند بود، ولی مطمئن نیستم که مدت زمان هر قسمت چقدر خواهد بود. ما هنوز در این‌باره تصمیمی نگرفته‌ایم زیرا من هنوز نمی‌دانم که قسمت‌ها چقدر طولانی خواهند بود. هر قسمت با مدت زمان دو ساعت ممکن است خیلی بیش از حد به نظر برسد، ولی خدا را چه دیدید؟ این یک نمایش عالی است.

منبع: The Warp

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • SAEEDTNT says:

    خیلی منتظر اون لحظه اییم که جان اسنو و اریا بعد مدتها با هم ملاقت کنن انشاله قسمت ۳ فصل ۷ باشه دیگه نمونه واسه هفته بعد