جیمز کامرون می‌خواهد تا بر یک سه‌گانه جدید Terminator نظارت کند

زمزمه‌های عمیقی شنیده می‌شوند، مبنی بر این‌که جیمز کامرون (James Cameron) قرار است تا افسار سری فیلم‌های Terminator را دوباره در دستش بگیرد و به آن‌ها زندگی دوباره‌ای ببخشد. کامرون گفت که امیدوار است تا بتواند با نام تجاری جدید بر یک سری فیلم سه‌گانه نابودگر، نظارت کند؛ پس با تحقق این طلوع، به این حقیقت می‌رسیم که فرانچایزهای فیلم Terminator Genisys «نابودگر: جنسیس» نمرده‌اند. با سینما گیمفا در ادامه همراه باشید.

به نظر می‌رسد که ما قرار نیست هیچ‌گاه بفهمیم که چه کسی شخصیت نابودگر آرنولد (Arnold) را در فیلم Terminator Genisys «نابودگر: جنسیس» بازگرداند.

جیمز کامرون در مصاحبه‌ای، موقعیت نابودگر را در سال ۲۰۱۷ اینگونه شرح داد:

سؤال این است که آیا فرانچایز مسیر خود را طی کرده است یا دچار فرسودگی شده؟ آیا هنوز با وجود این‌که اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی روز توانسته ساخته‌های علمی تخیلی دو قسمت اول این سری فیلم‌ها را در بر بگیرد، فرانچایز می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند؟ یا خیر؟ ما اکنون در دنیای پهپادهای شکارچی و نظارت و اطلاعات عظیم و هوش‌های مصنوعی ناپایدار، زندگی می‌کنیم. به همین خاطر من درحال بحث با دیوید الیسون (David Ellison) هستم، او در حال حاضر دارنده حقوق فعلی فرانچایز Terminator در جهان است و حقوق بازار آمریکا، تحت قانون کپی‌رایت آمریکا در یک سال و نیم به من باز‌می‌گردد، پس ما درحال بحث درباره این هستیم که چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. درحال حاضر ما درحال یادگیری ساختن یک سه‌گانه و ایجاد نوآوری در آن هستیم.

او هم‌چنین گفت که شوارتزنگر (Schwarzenegger) نیز تاحدی در این پروژه درگیر می‌شود، ولی هدف نهایی این است که شخصیت‌های جدید را معرفی کنیم (تقریبا هدف نهایی فیلم Terminator Genisys نیز همین بود.).

هم‌چنین کامرون بعد از بحث درباره فرانچایز، ابراز نارضایتی خود را نیز نسبت به سه‌گانه Terminator اعلام کرد: Rise of the Machines «نابودگر: خیزش ماشین‌ها» ، Salvation «نابودگر: رستگاری» و Genisys «نابودگر: جنسیس». او گفت:

در آن زمان من به خاطر آرنولد از تمام این‌ها حمایت می‌کردم، زیرا او دوست نزدیک من است. ما از ۳۳ سال پیش باهم دوست هستیم، به خاطر همین من همیشه حمایت می‌کردم و هیچ‌گاه نظراتم زیاد منفی نبود. اما آن‌ها به دلایل مختلفی برای من کار نکردند.

(زمانی که فیلم Genisys منتشر شد، کامرون یک مصاحبه ضبط کرد و گفت: “حس می‌کنم که به فرانچایز نیروی تازه‌ای بخشیده شده است، انگار که یک رنسانس اتفاق افتاده است.”)

من هنوز بخش‌هایی از فیلم‌های Rise of the Machines «نابودگر: خیزش ماشین‌ها» و Genisys «نابودگر:جنسیس» را دوست دارم؛ ولی هیچ شکی وجود ندارد که این سری فیلم‌ها هیچگاه به قله‌هایی نرسید که با کامرون رسیده بود. من از وضعیت حقوقی که شامل حقوق مالکیت نیز می‌شود، اطلاعی ندارم، ولی به وضوح باید بگویم که این حقوق متعلق به کامرون است. اگر قرار است تا فیلم‌های بیشتری در این سری ساخته شود، پس او باید سکان این کشتی را در دست بگیرد. او هم‌چنین گفت که “من به شدت قدردانی می‌کنم اگر فیلم‌نامه نویسان من را از برنامه‌شان برای فیلم بعدی آگاه کنند.”

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.