آهنگ‌ساز فیلم خانوم و آقای اسمیت به آهنگسازی جدید‌ترین قسمت جنگ ستارگان می‌پردازد

27 July 2017 - 21:06

کمپانی Lucasfilm، آهنگساز جدیدی را برای قسمت بعدی فرانچایز Star Wars در نظر گرفته، این در حالی است که جان ویلیامز (John Williams) عهده‌دار آهنگسازی بیش‌تر مجموعه‌های Star Wars بوده است، و این‌طور به نظر می‌رسد آن فیلم‌هایی که افراد دیگری آهنگسازی آن‌ها را بر عهده داشتند جزو سری‌های اصلی Star Wars نبودند. Rogue One اولین فیلم از سری اصلی این فرانچایز بوده که سنت‌شکنی کرده و مایکل گیاچینو (Michael Giacchino) آهنگسازی آن را برعهده گرفته بود، فیلم بعدی هم که Han Solo نام دارد به این سنت‌شکنی ادامه می‌دهد و آهنگساز آن کسی نیست جز جان پاول (John Powell). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی Lucasfilm این خبر هیجان‌انگیز که پاول آهنگساز فیلم Han Solo است را چهارشنبه اعلام کرد. شهرت جان پاول به علت آهنگسازی برای مجموعه‌ فیلم‌های Bourne است، اگرچه برای فیلم‌‌ها و انیمیشن‌های مشهور دیگری همچون How to Train Your Dragon، مجموعه Happy Feet و خانوم و آقای اسمیت (Mr. and Mrs. Smith) نیز آهنگ‌سازی کرده است.

بسیار انتظار می‌رفت آهنگ‌سازی فیلم‌های آینده از فرانچایز Star Wars را جان ویلیامز مجددا بر‌عهده داشته باشد (او اکنون بر روی یکی از فیلم‌های اسپیلبرگ کار می‌کند). این نیز موضوع قابل توجهی است که فرانچایز Star Wars از افراد جدیدی استفاده می‌کند تا آن‌‌ها ملودی‌های اصلی فیلم را بسازند. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که پاول وقت بسیار بیشتری نسبت به گیاچینو برای آهنگسازی دارد، زیرا که گیاچینو تنها دو ماه وقت داشت تا آهنگ‌سازی فیلم Rogue One را انجام دهد، به همین دلیل نیز ملودی‌های آن فیلم آن‌طور که باید و شاید جذاب نبودند. امیدواریم پاول که شخصی بسیار با‌استعداد در این زمینه است به خوبی از عهده آهنگسازی فیلم Han Solo بر‌بیاید.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.