در فصل ششم سریال Arrow انتظار عضو جدید در تیم نداشته باشید

28 July 2017 - 11:17

در فصل ششم سریال Arrow (آرو) ورودی جدیدی به تیم اضافه نخواهد شد. هنگامی که اولیور کوئین (Oliver Queen) زندگی‌ خودش را بعنوان یک مامور خود مختار شروع کرد، برنامه داشت تا یک عملکرد انفرادی داشته باشد. او کارخانه‌‌ی قدیمی پدرش را تبدیل به یک کلوب شبانه می‌کند تا بهانه‌ای برای غیبت‌های شبانگاهی‌اش داشته باشد. جان دیگل (John Diggle) که بادیگارد او بود، کم کم اعتمادش را جلب کرد و  شریک وی شد. همچنین فلیسیتی (Felicity) نیز با مهارت‌های کامپیوتری خودش به آن‌ها پیوست و تیم اصلی آرو شکل گرفت. در ادامه‌ی مطلب با وبسایت سینما گیمفا همراه باشید.

 تیم شروع به رشد کرد. در ابتدا روی هارپر (Roy Harper) به تیم پیوست. سپس سارا لنس (Sarah Lance) پس از این‌که از مرگ برگشت، به عنوان قناری سفید به تیم وارد شد. تیا کوئین (Tea Queen) و لارل لنس (Laurel Lance) به عنوان اسپیدی و قناری سیاه ملحق شدند و در فصل پنجم، تیم با ورود کورتیس (Curtis)/ آقای معرکه (Mr. Terrific)، رنه (Rene)/ سگ وحشی (Wild Dog)، اولین (Evelyn)/ آرتمیس (Artemis) و روری (Rory)/ راگ‌من (Ragman) بزرگ‌تر شد. در نهایت پس از این‌که روری و اولین، گروه را به دلایل پیچیده، ترک کردند، یک قناری جدید به نام دینا دریک (Dinah Drake) به تیم پیوست. افراد بصورت دوره‌ای تیم را ترک می‌کردند. آرایش تیم آرو دائما در حال تغییر بود. هر چند به نظر می‌رسد این تغییرات در حال تمام شدن است(حداقل برای مدتی).

در یک مصاحبه با Comicbook.com در طی کامیک-کان، مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) اظهار کرد، برای مدتی تیم آرو عضو جدیدی نخواهد داشت. مهم نیست که چند نفر از اعضای تیم فعلی، از انفجار لیان یو (Lian Yu) که در آخر فصل پنجم اتفاق افتاد، جان سالم به در می‌برند. وی گفت:

صرف نظر از اندازه‌ی تیم، پس از فصل پنج، ما به دنبال آن نیستیم تا افراد بیشتری را به آن اضافه کنیم.

البته در تریلری که در کامیک-کان پخش شد، مشخص نشد چه افرادی جان سالم به در بردند. همچنین از حرف‌های گوگنهایم نیز  نمی‌توان مشخصا فهمید منظورش از تیم آرو دقیقا چه کسانی است که تغییر نخواهند کرد. به طور رسمی، تیم فعلی متشکل از اولیور، فلیسیتی، دیگل، رنه، کورتیس و دینا است. اما نکته‌ی قابل توجه این است، افرادی که اعضای فعلی تیم آرو نیستند، بیشتر احتمال تغییر کردن دارند. قرار است فصل ششم سریال Arrow در روز پنج شنبه، ۱۲ اکتبر از شبکه‌ی CW پخش شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.