لباس آیرون اسپایدر در فیلم Spider-Man: Homecoming رسما رونمایی شد

28 July 2017 - 22:03

لباس آیرون اسپایدر (Iron Spider Suit) مرد عنکبوتی ساخته‌ی تونی استارک (Tony Stark) که در آخر فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نشان داده شد، با افتخار رونمایی شد. از زمان ورود مرد عنکبوتی به MCU با فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، همه بر روی لباس جدید او که توسط تونی استارک ساخته شده است، تمرکز کرده بودند. در حالی که ما در فیلم، آنچنان اسپایدی را مشاهده نکردیم ولی یک ایده‌ی خوب از لباس جدید او، بدست آوردیم و نگاهی اجمالی به لباس دست‌ساز پیتر نیز انداختیم. خوشبختانه در فیلم Homecoming که ماه گذشته اکران شد، پیتر زمان زیادی را در هر دو ورژن از لباس‌هایش گذراند. اما باری دیگر هواداران با دیدن لباس سوم که در انتهای فیلم نشان داده شد، و بر پایه‌ی آهن و عنکبوت از داستان‌های کامیک بود، شگفت زده شدند. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا باشید.

در طی ورژن‌ کامیک-بوک فیلم Civil War، پیتر به تیم تونی می‌پیوندد و نه فقط یک لباس جدید، بلکه یک لباس آهنی عنکبوتی دریافت می‌کند. این لباس آیرون اسپایدر به رنگ قرمز و طلایی است و شامل تجهیزات زیادی می‌شود. چند سالی شایعه شده بود که لباس جدید مرد عنکبوتی در MCU ظاهر خواهد شد و بالاخره در آخر Homecoming، یک ورژن تماشاگر پسند از لباس را دیدیم. ما از زمانی که تیزر Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) در نمایشگاه D23 نمایش داده شد، متوجه شدیم که اسپایدی باید در لباس جدیدی به جنگ با تانوس (Thanos) برود. اما اکنون ما بهترین بینش را نسبت به این لباس داریم.

Art of VFX با دومنیک زیمرلی (Dominik Zimmerle)، طراح جلوه‌های ویژه فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) مصاحبه‌ای داشت. او در این مصاحبه به انواع جزئیات فنی در مورد Homecoming اشاره کرد. در زیر می‌توانید عکس لباس جدید  منتشرشده اسپایدی توسط مارول را مشاهده کنید.

به لطف عکس منتشر شده، ما بالاخره می‌توانیم بدون آنکه دوباره فیلم را ببینیم، نگاهی به لباس بیندازیم. البته همچنان مشخص نیست که این لباس به بازوهای عنکبوتی مجهز هست یا نه، اما در مجموع این یک ترکیب عالی از لباس پیتر و یونیفرم آیرون اسپایدر از داستان‌های کامیک است.

به لطف تیزر پخش شده از Infinity War و پوستر‌های کامیک-کان سن دیگو، ما می‌دانیم پیتر در نهایت نظرش را در مورد پوشیدن این لباس عوض می‌کند. با توجه به مقیاس بزرگ نبرد در Infinity War، جای تعجب ندارد که اسپایدی برای این به روز رسانی مضطرب باشد. البته این موضوع که چرا Black Widow، Hawkeye و دیگران از تکنولوژی استارک برای مقابله با Mad Titan و افرادش بهره‌مند نمی‌شوند، تعجب برانگیز است.

تا زمانی که تیزر Infinity War منتشر شود، هواداران مجبور خواهند بود صبر کنند تا لباس آیرون اسپایدر را در عمل ببینند. اما به لطف عکس، اکنون ما بینش خوبی نسبت به لباس ارتقا یافته‌ی پیتر داریم.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.