نام بازیگران جدیدی برای حضور در فیلم Triple Frontier مطرح شده است

29 July 2017 - 11:00

بر اساس گزارش‌های مختلف، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در حال مذاکره با تهیه‌کنندگان فیلم Triple Frontier «سه مرز» جهت حضور و ایفای نقش در آن است. عنوان این فیلم به مرز بین کشور‌های برزیل، پاراگوئه و آرژانتین که در رودخانه‌های پارانا و ایگوآزو واقع شده است اشاره دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

حقوق ساخت فیلم «سه مرز» پیش از این در اختیار استودیوی «پارامونت» قرار داشت که به دلیل مشکلات متعدد، «نتفلیکس» حقوق ساخت و پخش این پروژه را خرید. تاکنون نام‌های متعددی از جمله تام هاردی (Tom Hardy)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و بن افلک (Ben Affleck) به عنوان بازیگران این فیلم مطرح شده است که هر کدام به دلیلی از حضور در این پروژه منصرف شده‌اند.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت «ددلاین»، از مارک والبرگ به عنوان جایگزین بن افلک در فیلم «سه مرز» یاد می‌شود. همچنین گفتنی است که  افرادی توانا از جمله چارلی هونام (Charlie Hunnam)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و گرت هدلند (Garrett Hedlund) نیز گزینه‌های مد نظر تهیه‌کنندگان فیلم «سه مرز» برای بازی همبازی شدن با والبرگ هستند. اگر اوضاع بر وفق مراد «نتفلیکس» باشد، تولید این فیلم از ماه آگوست سال جاری آغاز خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، والبرگ جایگزینی ایده‌آل برای افلک خواهد بود. وی اخیراً حضوری موفق در فیلم‌های Deepwater Horizon «افق آب‌عمیق» و Patriots Day «روز میهن‌پرستان» داشته است که موجب عملکرد تحسین‌برانگیزتر آن نسبت به بن افلک می‌شود.

اگر تیمِ بازیگریِ پیشنهادیِ جدیدِ «سه مرز» با توافق این افراد همراه باشد، می‌توان انتظار داشت تا در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد اکران این فیلم باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.