اولین پوستر فیلم Spiderman: Homecoming منتشر شد

18 August 2016 - 17:00

فیلم Spiderman: Homecoming«مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به طور رسمی درحال ساخته شدن است و ما بالاخره شاهد عنکبوت مورد علاقه‌مان هستیم که آویزان است. برای دیدن این پوستر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین پوستر فیلم جدید مارول و سونی در مراسم Trade show لاس وگاس روی زمین دیده شد. یک کاربر اینستاگرام به نام frishtrag از این پوستر عکس می گیرد و به این ترتیب در فضای رسانه‌ای پخش می‌شود. تصویر منتشر شده از این پوستر را که در ادامه مشاهده می کنید تام هالند ( Tom Holland ) را نشان می‌دهد که به صورت وارونه آویزان است.

CqDsZwtWcAEETi9

می‌شود گفت پوستر جالبی است که هالند را در لباس قرمز و آبی نشان می‌دهد که اولین بار در فیلم Captain America : Civil War دیده شد . البته سازندگان همچنین اطمینان داده‌اند که قسمت‌های مشکی این لباس مثل کمربند مشکی آن که اولین بار معرفی شده بودند هم قرار نیست عوض شود.

فیم Homecoming با بازی هالند در نقش پیتر پارکر و به کارگردانی جان واتز (jon Watts) در حال ساخته شدن است.علاوه بر هالند بازیگرانی چونRobert Downey Jr, Marisa Tomei, Martin Starr, Donald Glover, Zendaya, Tony Revolori, Hannibal Buress, Kenneth Choi, Bokeem Woodbine و Angourie Rice در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

امیدواریم این پوستر نشان دهنده این باشد که به زودی اولین ویدیو از فیلم را خواهیم دید. Spiderman: Homecoming در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۷ اکران می شود.

منبع : Screencrush

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.