سازندگان فیلم Little Shop of Horrors به دنبال جاش گد و ربل ویلسون هستند

29 July 2017 - 21:59

کمپانی برادران وارنر درباره نسخه در حال بازسازی فیلم Little Shop of Horrors مدت‌ها بود خبری را فاش نمی‌کرد، اما اخیرا خبر از احتمال حضور دو ستاره جدید به نام‌های جاش گد (Josh Gad) و ربل ویلسون (Rebel Wilson) در این فیلم کمدی-ترسناک اعلام کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ورژن اول فیلم  The Little Shop of Horrors با بودجه‌ای نسبتا پایین ساخته شده بود. نسخه بعدی این فیلم نیز که در سال ۱۹۸۲ انتشار یافت سبکی موزیکال را در خود جای داد و به دنبال آن قسمت بعدی این فیلم توسط فرانک اوز در سال ۱۹۸۶ ساخته شد. شایعه تولید باز‌ساختی از این فیلم در سال ۲۰۱۲ توسط جوزف گوردن لویت (Joseph GordonLevitt) پخش شد. هرچند سال گذشته بود که کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که بازساختی از این فیلم را عرضه خواهد کرد که به کارگردانی برلانتی (Berlanti) خواهد بود. از آن موقع تا به الان خبری درباره‌ی این پروژه فاش نشده بود و فقط بر حول حدس و گمان حرف‌هایی پراکنده شنیده می‌شد.

با توجه به اخبار جدیدی که در‌باره‌ی توسعه در روند ساخت این فیلم ارائه شد، این‌طور به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر مشتاق به حضور گد در نقش Seymour و ویلسون در نقش Audrey است. اگر چه هنوز این دو بازیگر قراردادی رسمی با کمپانی نبستند اما طبق گزارش‌ها آن‌ها به ایفای‌ نقش در این فیلم بسیار مشتاق هستند.

چنین گفته شده است که نسخه بازسازی شده به ورژن سال ۱۹۸۶ این فیلم نزدیک است، اما با فیلم‌نامه‌ای جدید که توسط متیو رابینسون (Matthew Robinson) نوشته می‌شود، این درحالی است که هنوز هیچ خبر جدیدی درباره‌ی اینکه برلانتی، کارگردان بسیار پر‌مشغله، کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد گرفت منتشر نشده است. هم گد و هم ویلسون باید توانایی بازی در نقش‌های کمدی را برای بازی در این فیلم داشته باشند.

به جز حدس و گمان‌هایی که درباره فهرست بازیگران زده شده است، هنوز خبری مبنی بر تاریخ عرضه این فیلم و یا تغییر ساختاری در این فیلم نسبت به نسخه قبلی فیلم ارائه نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر در تلاش است تا بازساختی ثمر‌بخش و موفق را عرضه کند. با سینماگیمفا درباره‌ی جدید‌ترین اخبار فیلم The Little Shop of Horrors به روز باشید.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.